Współpraca pomiędzy blogerem a marką – Laboratorium Brief

6 listopada w Warszawie odbędzie się debata, której celem będzie opracowanie zestawu dobrych praktyk na temat współpracy blogerów oraz marek.
W czasie debaty zaproszeni goście przedyskutują najważniejsze aspekty współpracy pomiędzy markami i blogerami. Wnioski zostaną spisane w celu stworzenia dokumentu będącego zbiorem dobrych praktyk.
Zarówno magazyn „Brief” jak i inicjator wydarzenia „Sokołów”, mają nadzieję, że powstały zbiór dobrych praktyk przyczyni się do uniknięcia w przyszłości nieporozumień na linii bloger – marka.
Relacja z debaty oraz wnioski będą dostępne na stronie i w magazynie Brief.
W debacie wezmą udział:
Tomasz Sulewski, head of social media, Orange Polska
Krystian Cieślak, associate director, Citybell Consulting
Artur Kurasiński, bloger, ak74.pl
Jerzy Łabuda, PR specialist, Samsung Polska
Michał Górecki, bloger, michal-gorecki.pl
Michał Stępień, vloger, KotletTV
Agata Lipiec, ekspert ds. social media instytucji finansowych
Katarzyna Iwaniuk, zastępca dyrektora zarządzającego, natemat.pl
Bożena Głowacka, mecenas
Debata odbędzie się w Klubie Bankowca (bez udziału publiczności). Moderatorem będzie Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.
„Laboratorium Brief” jest nową inicjatywą magazynu „Brief” w odpowiedzi na palące problemy z zakresu komunikacji, technologii czy strategii. Każda kolejna edycja dotyczyć będzie innego zagadnienia. Zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane współpracą.