Współpraca pomiędzy blogerem a marką – Laboratorium Brief

6 listopada w Warszawie odbędzie się debata, której celem będzie opracowanie zestawu dobrych praktyk na temat współpracy blogerów oraz marek.

W czasie debaty zaproszeni goście przedyskutują najważniejsze aspekty współpracy pomiędzy markami i blogerami. Wnioski zostaną spisane w celu stworzenia dokumentu będącego zbiorem dobrych praktyk.

Zarówno magazyn „Brief” jak i inicjator wydarzenia „Sokołów”, mają nadzieję, że powstały zbiór dobrych praktyk przyczyni się do uniknięcia w przyszłości nieporozumień na linii bloger – marka.

Relacja z debaty oraz wnioski będą dostępne na stronie i w magazynie Brief.

 

W debacie wezmą udział:

Tomasz Sulewski, head of social media, Orange Polska

Krystian Cieślak, associate director, Citybell Consulting

Artur Kurasiński, bloger, ak74.pl

Jerzy Łabuda, PR specialist, Samsung Polska

Michał Górecki, bloger, michal-gorecki.pl

Michał Stępień, vloger, KotletTV

Agata Lipiec, ekspert ds. social media instytucji finansowych

Katarzyna Iwaniuk, zastępca dyrektora zarządzającego, natemat.pl

Bożena Głowacka, mecenas

Debata odbędzie się w Klubie Bankowca (bez udziału publiczności). Moderatorem będzie Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.

„Laboratorium Brief” jest nową inicjatywą magazynu „Brief” w odpowiedzi na palące problemy z zakresu komunikacji, technologii czy strategii. Każda kolejna edycja dotyczyć będzie innego zagadnienia. Zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane współpracą.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF