Wydarzenie Esports, Gaming & Livestyle by ESPOT!
Celem i tematem przewodnim jest szeroko rozumiany gaming na styku z lifestyle. Premierowo zaprezentowane zostanie badanie dotyczące marketingu w gamingu przeprowadzone przez Havas Media Group i Brief Esports.
Intencją organizatorów jest przybliżenie zjawiska, które zataczając coraz większe kręgi wkroczyło do mainstreamu.
Podczas wykładów zaproszeni goście będą mieli okazję zapoznać się z wynikami badań przeprowadzonymi przez Havas Media Group i Brief Esports oraz posłuchać specjalistów w obszarze inwestycji w gaming i esport.
Transmisja prowadzona będzie prosto z ESPOT pop-up gaming concept, który już 23 października rozpoczyna działanie w Elektrowni Powiśle w Warszawie. Jest to pierwszy lokal w Polsce łączący gaming z lifestyle.
AGENDA:
10:00 – 10:10 Przywitanie Gości | Marcin Krzemień / Vigilant Magazine
10:10 – 10:18 Prezentacja ESPOT pop-up gaming concept | Jarosław Śmietana / ESPOT
10:20 – 11:00 Rynek gamingu i esportu w Polsce w roku 2020. Czy marketing w gamingu działa? Prezentacja badania Brief Esports & Havas Media Group | Alex Gręziak / Havas Media Group
11:00 – 11:20 Wartości mediowe w esporcie i gamingu na podstawie badania Pentagram dla Porsche MPDM | Michał Mango / ESE
11:20 – 11:30 Esportowe areny. Kibicujmy na żywo? | Mateusz Matysiak / Good Game League
11:30 – 11:40 Trendy w lifestyle i gaming oraz content przyszłości | Lila Malinowska & Wojciech Krzemień / Vigilant Magazine
11:40 – 12:00 Polska Liga Esportowa jako połączenie esportu i lifestyle | Joanna Marks / Polska Liga Esportowa (Gościnnie materiał z
12:10 – 13:00 Panel dyskusyjny – jak łączyć lifestyle, gaming i esport? Jarosław Śmietana, Alex Gręziak, Joanna Marks
Konferencja odbywa się online, transmisja na stronie ESPOT pop-up gaming concept:
https://www.facebook.com/ESPOTWarszawa/videos/2784906765114601