Zapowiedziano ESI Digital Summer, globalną konferencje esportową B2B

Konferencja organizowana przez Esports Insider odbędzie się w dniach 17–21 sierpnia. Będzie to pierwsze tego rodzaju wydarzenie, w którym każdy dzień będzie poświęcony konkretnemu terytorium (Ameryka Północna, Europa, Ameryka Łacińska, APAC i Bliski Wschód). Wszystko to, aby rzucić światło na działalność esportu zarówno w regionach o wiodącej pozycji, jak i na rynkach wschodzących.

W poprzednim cyfrowym wydarzeniu ESI wiele znanych marek zaprezentowało swoje kampanie esportowe, w tym Nestle, Kia i Adidas. Mówcami byli przedstawiciele wiodących zespołów esportowych takich jak FaZe Clan, Team Vitality, czy Astralis oraz głównych organizatorów turniejów, takich jak ESL, czy Riot Games.

ESI Digital Summer 2020 zaoferuje ponad 100 wystąpień i ponad 35 godzin treści na żywo przez pięć dni. Konferencja skupi się na pięciu kluczowych tematach, w tym na inwestycjach, zakładach bukmacherskich, aktywnościach sponsoringowych, łączeniu sportu tradycyjnego z esportem, a także spróbuje przewidzieć trendy przyszłości. Za pośrednictwem platformy eventowej Brella uczestnicy będą mogli również uprawiać networking ze specjalistami z całego świata.

Fot. ESI Digital Summer

Prelegenci i szczegółowy harmonogram konferencji zostanie ogłoszony wkrótce. Więcej informacji znajdziecie na stronie organizatora.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF