Bezcenne Chwile od Mastercard już dostępne dla użytkowników kart debetowych Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS

Mastercard

Od dziś, płacąc kartą debetową Mastercard, Klienci Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS oraz Banku BPS mogą zbierać punkty w programie Mastercard Bezcenne Chwile, by następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody

Od dziś program Bezcenne Chwile jest dostępny dla klientów Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS oraz Banku BPS, którzy posiadają kartę debetową Mastercard dla klientów indywidualnych. Do tej pory mogli z niego korzystać tylko użytkownicy wybranych kart kredytowych. Każda płatność, zrealizowana kartą zarejestrowaną w programie, u dowolnego sprzedawcy czy usługodawcy na terenie Polski, automatycznie zasila konto uczestnika punktami, które można wymieniać na nagrody pozwalające realizować pasje i zainteresowania użytkownika. Najwięcej punktów zyskuje się podczas transakcji u partnerów handlowych programu, wśród których znajduje się już ponad 80 marek detalicznych z 19 różnych kategorii zakupowych, w tym tak popularne jak Carrefour, Circle K, Decathlon, RTV Euro AGD czy Empik. Program Bezcenne Chwile wyróżniają również spersonalizowane oferty, dostosowane do zwyczajów zakupowych konkretnego konsumenta.

Wdrożeniu w Zrzeszeniu BPS towarzyszy promocja na start – za dokonanie przynajmniej jednej transakcji kartą zarejestrowaną w programie uczestnik otrzyma nagrodę w postaci punktów, które będzie mógł wykorzystać m.in. na voucher o wartości 50 zł do odbioru w katalogu nagród. Klienci mogą przystąpić do Bezcennych Chwil podczas wnioskowania o kartę w oddziale Banku Spółdzielczego lub w Banku BPS. Promocja jest przeznaczona dla pełnoletnich klientów indywidualnych i trwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania puli nagród.

W ciągu minionego roku płatności bezgotówkowe zyskały wielu nowych zwolenników. Do korzystania z kart płatniczych przekonały się zarówno osoby robiące zakupy w sklepach stacjonarnych, jak i tych internetowych. Cieszymy się, że możemy zaproponować klientom Banków Spółdzielczych z Grupy BPS dodatkowe bonusy za używanie kart. Z pewnością przyczyni się to do dalszej popularyzacji tej formy płatności, ponieważ w programie mogą wziąć udział zarówno obecni posiadacze kart Mastercard, jak i osoby wnioskujące o nowe karty. Wystarczy, w przypadku nowych Klientów, zawnioskować o kartę debetową Mastercard, a w przypadku obecnych – zarejestrować się na stronie Bezcennych Chwil i dokonywać transakcji kartą, aby zbierać punkty zbliżające do wielu ciekawych doświadczeń i realizacji pasji.

Aleksandra Bober z Departamentu Klienta Indywidualnego Banku BPS

Cieszymy się, że kolejny portfel kart Zrzeszenia BPS dołączył do programu Bezcenne Chwile. Dzięki temu jego klienci nie muszą nosić wielu kart lojalnościowych od poszczególnych detalistów – wystarczy, że mają przy sobie swoją kartę płatniczą Mastercard. Od teraz codzienne zakupy mogą ich przybliżać do realizacji jednej z wybranych pasji, dzięki atrakcyjnym nagrodom dostępnym w programie.

Marcin Klimkowicz, dyrektor ds. rozwiązań lojalnościowych i CRM w polskim oddziale Mastercard Europe

Liczą się pasje i bezcenne chwile

Jak wynika z badania1 przeprowadzonego na zlecenie Mastercard, zdecydowana większość Polaków
(66 proc. ma swoją ulubioną pasję. To właśnie zainteresowania stały się podstawą do stworzenia katalogu nagród w programie Bezcenne Chwile. Tradycyjny katalog rzeczowy zastąpiły indywidualne cele, do realizacji których dążą uczestnicy programu. Cele te są podzielone na 8 kategorii: film, muzyka, sport, rozrywka, podróże, kulinaria, zakupy i pomaganie.

W kwietniu 2020 r., w związku z obostrzeniami z powodu pandemii, Mastercard rozszerzył katalog nagród o takie, które pozwalają rozwijać pasje bez wychodzenia z domu. Wśród nich można znaleźć m.in.:
trening personalny online, lekcje tańca online z choreografami Egurrola Dance Studio, dostęp do spektakli teatralnych VOD, 30 dni dostępu do pakietu IPLA POLSAT SPORT PREMIUM, dostęp online do Preshow Party przed rozdaniem nagród BRITS AWARDS, warsztat kulinarny online prowadzony przez laureata programu MasterChef.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.bezcennechwile.pl i mojbank.pl/bezcenne-chwile

1 Badanie zrealizowane na zlecenie Mastercard przez KANTAR TNS na próbie telefonicznej (CATI), N=600 wywiadów z osobami w wieku 18+; wrzesień 2019 r.


Źródło: Grupa BPS

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF