Buzz Media wzmacnia zespół
Do agencji Buzz Media dołączyły dwie nowe osoby. Agata Chruścińska zajmie stanowisko account managera, a Marcin Brzostowicz będzie nowym dyrektorem sprzedaży.
Chruścińska będzie odpowiadała głównie za przygotowywanie ofert reklamowych, koordynację ich wdrażania oraz przebiegu. Przed Buzz Media Chruścińska pracowała w niemieckiej organizacji Studierendenwerk, w wydawnictwie Axel Springer Polska jako koordynator projektów specjalnych portalu ofeminin.pl oraz na stanowisku account managera w Numa Group.
Kolejną osobą, która wzmocni Buzz Media jest Marcin Brzostowicz – nowy dyrektor sprzedaży. Będzie on odpowiedzialny za rozwój sprzedaży do klientów bezpośrednich. Głównym jego zadaniem jest wzrost przychodów związanych z usługami marketingu rekomendacji, digitalowymi i ambientowymi. Brzostowicz ma ponad 5 letnie doświadczenie w pracy dla branży interactive. Współpracował z takimi klientami jak Swatch, TaoTao, Rockstar, Blow, Marwit.