CSR – strategia bez wielkich budżetów (relacja)

Czym jest CSR? Czy jest on przeznaczony tylko dla dużych graczy? Czy do realizacji działań CSR potrzeba dużych pieniędzy? Na te pytania odpowiadaliśmy podczas konferencji CSR – strategia bez wielkich budżetów.

W redakcji magazynu Brief uważamy, że CSR to styl i duch działania w każdej dziedzinie biznesu. Takim pojmowaniem społecznej odpowiedzialności biznesu chcielibyśmy zarazić wszystkich przedsiębiorców, jednak każda firma powinna szukać własnej definicji tego czym dla niej jest CSR, szukać najlepszych ścieżek rozwoju, odpowiadać sobie na pytanie „po co?”. Pomóc w tym miała konferencja, którą zorganizowaliśmy wraz z naszymi partnerami. 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF