Czy marketing w gamingu działa? Ankieta

203

Brief Esports wspólnie z Havas Sports & Entertainment organizuje badanie wśród marketerów. Chcemy zebrać opinię o potencjale reklamowym branży.

Wszyscy wiemy, że gaming to gorący temat, a graczy i fanów przybywa lawinowo. Na ile jednak jest to skuteczne narzędzie marketingowe? Czy sponsoring esportu przynosi takie same korzyści dla marki, jak sponsoring sportu? Czy obecność marek jest zauważalna wśród gamerów?

Szukamy odpowiedzi na te pytania, badając zarówno graczy, jak i marketerów. Zapraszamy do wypełnienia ankiety zarówno tych, którzy już w tym obszarze działają, jak i marketerów, którzy mają obawy i z jakichś powodów nie chcą się w gaming angażować.

Chętni, którzy chcą wypełnić ankietę i następnie otrzymać na swój adres mailowy raport z badania, prosimy o wypełnienie formularza POD TYM LINKIEM.

Jeśli natomiast chcieliby wypełnić Państwo samą ankietę, bez zostawiania danych osobowych, to sam kwestionariusz znajduje się POD TYM LINKIEM.

Wyniki badania zostaną zaprezentowane na przełomie sierpnia/września tego roku.

Za wszelkie wypełnione ankiety z góry dziękujemy.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej