...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Dariusz Brodnicki nowym Dyrektorem Departamentu Marketingu i Brand Managementu w Volkswagen Financial Services

Na nowym stanowisku Dariusz Brodnicki będzie odpowiadał za wizerunek marki i strategiczny rozwój działań marketingowych spółki współtworzącej rynek nowoczesnej mobilności w Polsce. Do jego obowiązków należy również m.in. planowanie działań marketingowych, bliska współpraca oraz nadzór nad pracami zespołu marketingowego, działaniami Public Relations i współpracą z partnerami zewnętrznymi. Brodnicki od czerwca 2015 roku pełnił funkcję Dyrektora Działu Sprzedaży ŠKODA.

Ogromnie cieszę się z tego, że doświadczenie zdobywane w pracy przy marce ŠKODA będzie mogło zaowocować na nowym etapie mojej kariery, zwłaszcza w branży, która ulega tak widocznej transformacji. Objęcie funkcji Dyrektora Departamentu Marketingu & Brand Managementu jest dla mnie osobistym wyróżnieniem i możliwością rozwinięcia zarówno dotychczasowych, jak i zupełnie nowych kompetencji. Światy mobilności i finansów są bardzo silnym barometrem zmian społecznych związanych z mobilnością i cieszę się, że będę mógł odpowiadać za wizerunek marki, która odgrywa na tym polu kluczową rolę.

Dariusz Brodnicki

Nowo obrany Dyrektor Departamentu Marketingu & Brand Managementu w Volkswagen Financial Services jest absolwentem Politechniki Poznańskiej. Dariusz Brodnicki ukończył liczne kursy managerskie, m.in. Akademię Managera czy Przywództwo w Biznesie, a także Executive Coaching by Lilipad w Stanach Zjednoczonych. Miłośnik sportów samochodowych, w przeszłości uczestnik rajdów. W czasie wolnym próbuje swoich sił w kitesurfingu i bierze udział w triathlonach.

Volkswagen Financial Services jest firmą zapewniającą usługi finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. Obejmuje rozwiązania finansowe dotyczące kupna i eksploatacji samochodów: leasing, bankowość elektroniczną i ubezpieczenia. VWFS działa na 51 rynkach świata, obsługując klientów indywidualnych i biznesowych.


Źródło: Volkswagen

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF