Nowy szef SEO w Wirtualnej Polsce Media
Od początku lutego do zespołu Wirtualnej Polski Media dołączy Mikołaj Madziąg. Zajmie stanowisko Head of SEO. Będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii SEO, współtworzenie i realizację celów trafficowych.
Mikołaj Madziąg będzie odpowiedzialny za optymalizację wszystkich serwisów Wirtualnej Polski Media i ich pozycjonowanie na globalnych platformach internetowych. Skupi się też na monitorowaniu, analizie i raportowaniu bieżących wyników, a także rozwoju podlegającego mu zespołu.
Będzie raportował bezpośrednio do Kamila Karnowskiego, dyrektora nowopowstałego działu Publishing Growth.
Znaczenie zewnętrznych źródeł ruchu związanych z globalnymi platformami i odpowiadanie na ich potrzeby cały czas rośnie. Po tym jak Mikołaj dał się poznać jako świetny ekspert SEO w naszych spółkach e-commerce, teraz przejmuje odpowiedzialność za ten obszar w największej ze spółek Grupy WP. Zna całą organizację i nasz styl pracy, my znamy jego kompetencje. Cieszymy się więc z kolejnego awansu wewnątrz Grupy.
Piotr Mieśnik, redaktor naczelny WP
Mikołaj Madziąg swoją karierę zaczynał w mediach. Pracował między innymi w Fakcie, Eurozet i Bankierze. Przez dwa lata pracował w agencji Whites, gdzie zaczął specjalizować się w SEO. Ostatnio, przez cztery lata, związany był ze spółkami e-commercowymi w Wirtualnej Polsce Holding – Totalmoney.pl, Homebook.pl oraz Extradom.pl. W Totalmoney.pl odpowiadał za stworzenie długoterminowej strategii SEO od podstaw dla serwisów finansowych oraz zbudowanie kilkunastoosobowego zespołu SEO. Od 2021 roku zasiadał w zespole zarządzającym Totalmoney, jako dyrektor Traffic Acquisition.
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w grudniu 2021 roku z produktów internetowych GWP korzystało 20,9 mln Polaków.
Źródło: Wirtualna Polska