Druga edycja LinkedIn Local Virtual – prawdziwe spotkanie w wirtualnym świecie [BRIEF PATRONUJE]
Trwa rejestracja na drugą edycję LinkedInLocal Virtual – wydarzenia, na którym 17 czołowych ekspertów i ekspertek podzieli się najlepszymi praktykami z dziedzin marketingu, sprzedaży i biznesu.
Wśród prelegentów znaleźli się przedstawicieli firm Google, Asseco, Luxmed, Adamed czy Mastercard oraz specjaliści marketingu B2B, Employer Brandingu, social sellingu czy komunikacji kryzysowej.
Wydarzenie rozpocznie i poprowadzi Jakub Sito, dziennikarz i konsultant marketingu, a prezentację keynote na temat „Jak zepsuć zdalne wystąpienie i stracić zaangażowanie słuchaczy na home-office” wygłosi Kamil Kozieł. W czasie wydarzenia przewidziano także dyskusje, wystąpienia, warsztaty oraz pokaz case studies. W ramach dwóch ścieżek tematycznych, z których uczestnicy będą mogli wybrać interesujące ich wystąpienia, zostaną poruszone m.in. takie tematy jak:
- Profil firmowy na LinkedIn – co robisz źle (prowadzi Dagmara Pakulska, Social Media Trainer & Consultant)
- Mit racjonalności w B2B (prowadzi Łukasz Kosuniak, CEO, GrowConsulting)
- Algorytm LinkedIn vs algorytm ludzkiego oka. H2H (prowadzi Marcin Banaszkiewicz, Trener LinkedIn)
Po co handlowcom social selling? (prowadzi Katarzyna Sitarska, Social Selling Lead i Adam Kozłowski VP Digital, Monday)
Wszyscy uczestnicy przez cały czas trwania wydarzenia będą mogli skorzystać z sesji networkingu online, biorąc udział w ruletce spotkań face-to-face. Pełna agenda spotkania oraz informacje o prelegentach znajdują się na stronie linkedinlocalvirtual.pl
Linkedin Local Virtual to coś więcej niż webinar czy szkolenie on-line. Pierwsza edycja LinkedIn Local Virtual udowodniła, że jest to możliwe, gromadząc ponad 1500 uczestników.
15 października
godz. 10:30-16:00
Uczestnictwo w wydarzeniu jest bezpłatne
Zapisy na wydarzenie: linkedinlocalvirtual.pl
Organizatorem #LinkedinLocalVirtual jest Sharebee – pierwsza w Polsce platforma do obsługi programów Social Selling i Employee Advocacy. Partnerem wydarzenia jest Monday. Agencja komunikacji zintegrowanej. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Nowy Marketing, Marketing przy kawie, SOCIALPRESS, Brief.
Źródło: Monday – agencja komunikacji