...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Grupa SARE zmienia nazwę na Digitree Group i przedstawia nowy logotyp

robot i napis zmiana

Technologiczna Grupa SARE przeprowadza rebranding. Zmiany podyktowane są intensywnym rozwojem usług Grupy w kierunku kompleksowej realizacji działań dla klientów, opartych na digital marketingu.

Do Grupy Kapitałowej SARE (wkrótce Digitree Group) należą spółki i projekty oferujące kompleksowe usługi
z zakresu digital marketingu, tj. SAREhub i SAREsystem, zapewniające narzędzia do komunikacji e-mail marketingowej i marketing automation, INIS – e-mailingowa sieć reklamowa i sieć afiliacyjna, JU: – agencja kreatywno-interaktywna, Salelifter – monetyzująca i walidująca bazy danych oraz odpowiedzialna za generowanie leadów sprzedażowych, VideoTarget – sieć reklamy wideo, Cashback services – serwis cashbackowy, a także Adepto, odpowiadająca za generowanie leadów dla branży finansowej oraz dwie nowe spółki, przejęte przez SARE w 2018 r., zajmujące się usługami dla e-commerce, tj. Fast White Cat oraz Sales Intelligence.

W sierpniu Grupa SARE ogłosiła, że planuje zmianę nazwy na Digitree Group, a z końcem września akcjonariusze spółki zagłosowali za tym pomysłem. Zmiana stanie się oficjalna po wpisie do Krajowego Rejestru Sądowego.

 

logo digitree

Obraz 1. Logo Digitree Group.

 

– Zmiana pozycjonowania Grupy podyktowana jest rozszerzeniem zakresu usług przez spółki należące do naszej Grupy Kapitałowej. Pozycjonowanie marek, funkcjonujących dotychczas w Grupie SARE, zostanie wzmocnione przez nową, zintegrowaną komunikację Digitree Group. Rebranding związany jest ze zmianą struktury przychodów oraz zatrudnienia – obecnie niemal połowa naszych obrotów generowana jest z usług świadczonych dla branży e-commerce, a jeszcze 2 lata temu były to głównie działania e-mail marketingowe. Również odsetek programistów, pracujących dla Grupy, wzrósł do 25% wszystkich pracowników. – komentuje Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu SARE S.A. – Grupa SARE to dziś dużo więcej niż tylko e-mail marketing, więc chcemy to zaakcentować. W ubiegłym roku dołączyły do nas dwie spółki: Sales Intelligence, oferująca usługi marketingowe dla branży e-commerce, a także Fast White Cat, zajmująca się wdrożeniami sklepów internetowych na platformie Magento. Inwestycje te przyniosły Grupie wzrost przychodów o niemal 30% w pierwszym półroczu 2019 r., a Grupa otworzyła się tym samym na nowe obszary działalności. Zmiana jest możliwa, dzięki silnemu fundamentowi, który stanowi autorska technologia.

Rebranding pozwala na lepsze zdefiniowaniem tego, czym aktualnie zajmuje się Grupa. Zapewniając klientom szeroki wachlarz usług i kompleksowe rozwiązania digitalowe, odpowiada na zdecydowaną większość ich potrzeb w zakresie marketingu internetowego. Grupa prowadzi swoich klientów od celu po efekt i tym samym bierze odpowiedzialność za realizowane działania. Wszystko to odbywa się w jednym miejscu, dzięki własnym danym, technologii, autorskim narzędziom, doświadczeniu i wiedzy specjalistów.

– Sam proces rebrandingu i tworzenia nowej identyfikacji wizualnej Grupy realizujemy wewnętrznie wraz
z agencją JU:, która zajmuje się doradztwem strategicznym marek w Internecie. Digitree Group ma być marką zapewniającą cały digital w jednym miejscu, więc naturalnym ruchem podjętych prac był wybór agencji tworzącej jedną z silnych gałęzi naszego digitalowego drzewa. – mówi Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Dyrektor Marketingu/Pełnomocnik Zarządu SARE.

– Nowa nazwa i identyfikacja wizualna pozwala pokazać pełen zakres kompetencji, jakie oferuje grupa kapitałowa. W mojej ocenie był to ruch niezbędny, zmiana dzięki której zostanie podkreślony zintegrowany charakter oferty Grupy. – komentuje Anna Lubowska, Członek Rady Nadzorczej SARE.

Grupa SARE (Digitree Group) działa w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, skutecznie wdrażając w kraju i za granicą innowacyjne rozwiązania technologiczne. Zapewnia kompleksowe rozwiązania w segmencie digital marketingu dzięki unikatowym danym, technologii, autorskim narzędziom, doświadczeniu i wiedzy specjalistów. Analizuje dane, wyciąga wnioski, tworzy rekomendacje i personalizuje działania, tym samym pomagając swoim klientom w realizacji zamierzonych celów i biorąc odpowiedzialność za efekty wdrożonych działań.

 

 

Digitree Group to kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu, oparte na zaawansowanych, autorskich narzędziach, technologii i unikatowych danych o użytkownikach sieci, wspierające sprzedaż oraz działania marketingowe klientów. Ponad 15 lat doświadczenia w branży technologicznej. Generujemy rocznie miliony leadów i sprzedaży w branżach: e-commerce, retail, ubezpieczenia, finanse, nieruchomości, turystyka, MŚP, instytucje publiczne, agencje i domy mediowe. 25 rozwiązań technologicznych zwiększających ruch i sprzedaż online. Wyróżniają nas autorskie narzędzia: system do marketing automation, e-mail marketingu, walidacji i scoringu danych oraz unikatowe dane: intencje zakupowe i zainteresowania, finansowe, geolokalizacji, aktywności online. Rozwijamy digital. Edukujemy branżę współpracując z magazynami, serwisami i organizatorami eventów: Marketer+, Online Marketing, E-commerce w Praktyce, Targi e-Handlu, IAB Polska, Szef Sprzedaży, Marketing i Biznes, Sprawny.Marketing, NowyMarketing.pl i wiele innych. 19 nagród branżowych i biznesowych. Deloitte Technology Fast 50 CE, Deloitte Technology Fast 500 EMEA, Gazele Biznesu, Golden Arrow, Bloomberg Businessweek, Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju.

Digitree Group