...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Intellect rozbudowuje dział marketingu, Jacek Szczepan nowym Managerem Marketingu i PR

Jacek Szczepan dołączył do zespołu agencji Intellect, obejmując stanowisko Managera ds. Marketingu i PR. Do tej pory funkcję tę pełniła Aleksandra Jucha, która obecnie udała się na urlop macierzyński.

Jacek Szczepan dołączył do zespołu agencji Intellect, obejmując funkcję Managera ds. Marketingu i Public Relations. Głównym zadaniem nowego  Marketing & PR Managera będzie dalsza rozbudowa działu marketingu agencji, pod kątem jeszcze szerszej, strategicznej obsługi klientów.

Intellect działa od kilkunastu lat, przy czym przez dłuższy czas działaliśmy jako software house. Natomiast od kilku lat konsekwentnie budujemy kompetencje agencji digitalowej full-service i przyjście Jacka Szczepana do naszej firmy jest szczególnie ważne właśnie w tym kontekście. Jacek skupi się m.in. na rozbudowie kompetencji agencji w zakresie wsparcia strategicznego dla marek, content marketingu, koncepcji kreatywnych, Social Mediów. Dodatkowo zadba o działania marketingowe i PR dla samej agencji – mówi Wojciech Smoleń, właściciel i prezes agencji Intellect.  

Jacek Szczepan zastąpił Aleksandrę Juchę, dotychczasową Marketing & PR Manager agencji, która obecnie udała się na urlop macierzyński. Po jej powrocie do firmy oboje będą zajmować się dalszym rozwojem działu marketingu.

Poprzednio, przez 2 lata, Jacek Szczepan pracował w agencji Veneo, w której odpowiadał m.in. za kampanie dla krakowskiego dewelopera Megapolis czy Poczty Polskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał także prowadząc własną agencję koncertową Soulstone Gathering, która odpowiedzialna jest m.in. za organizację krakowskiego festiwalu o tej samej nazwie.  

Jacek jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.   

Agencja interaktywna Intellect powstała w 2005 r. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki: Lubella, Mlekołaki, Bank Spółdzielczy, Newag Group, Oknoplast, Tele-Fonika Kable SA, PGNIG Termika, Toyota, Wiśniowski, Ustronianka, Saga fredo, Hilton, Budimex, Metrostav, Strabag, Gerlach, Black, Frugo, 4Move.

Agencja Intellect zajmuje się całościowym budowaniem sukcesu brandów swoich klientów w internecie. Specjalizuje się m.in. w przygotowywaniu i implementacji strategii marketingu digital dla marek, kampaniach Facebook i Google Ads, pozycjonowaniu stron www, działaniach z zakresu content marketingu, jak również w tworzeniu dedykowanych aplikacji webowych, usprawniających funkcjonowanie firm (systemy zarządzania CRM, dedykowane aplikacje webowe, platformy e-learningowe, intranety itp.), a także w obszarze e-commerce (doradztwo strategiczne, wydajne i skalowalne autorskie systemy sklepowe) oraz w zakresie opracowywania identyfikacji wizualnej, realizacji projektów na potrzeby druku (wszelkiego rodzaju materiały korporacyjne i POS), fotografii i filmu.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF