Intellect rozbudowuje dział marketingu, Jacek Szczepan nowym Managerem Marketingu i PR
Jacek Szczepan dołączył do zespołu agencji Intellect, obejmując stanowisko Managera ds. Marketingu i PR. Do tej pory funkcję tę pełniła Aleksandra Jucha, która obecnie udała się na urlop macierzyński.
Jacek Szczepan dołączył do zespołu agencji Intellect, obejmując funkcję Managera ds. Marketingu i Public Relations. Głównym zadaniem nowego Marketing & PR Managera będzie dalsza rozbudowa działu marketingu agencji, pod kątem jeszcze szerszej, strategicznej obsługi klientów.
– Intellect działa od kilkunastu lat, przy czym przez dłuższy czas działaliśmy jako software house. Natomiast od kilku lat konsekwentnie budujemy kompetencje agencji digitalowej full-service i przyjście Jacka Szczepana do naszej firmy jest szczególnie ważne właśnie w tym kontekście. Jacek skupi się m.in. na rozbudowie kompetencji agencji w zakresie wsparcia strategicznego dla marek, content marketingu, koncepcji kreatywnych, Social Mediów. Dodatkowo zadba o działania marketingowe i PR dla samej agencji – mówi Wojciech Smoleń, właściciel i prezes agencji Intellect.
Jacek Szczepan zastąpił Aleksandrę Juchę, dotychczasową Marketing & PR Manager agencji, która obecnie udała się na urlop macierzyński. Po jej powrocie do firmy oboje będą zajmować się dalszym rozwojem działu marketingu.
Poprzednio, przez 2 lata, Jacek Szczepan pracował w agencji Veneo, w której odpowiadał m.in. za kampanie dla krakowskiego dewelopera Megapolis czy Poczty Polskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał także prowadząc własną agencję koncertową Soulstone Gathering, która odpowiedzialna jest m.in. za organizację krakowskiego festiwalu o tej samej nazwie.
Jacek jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Agencja interaktywna Intellect powstała w 2005 r. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki: Lubella, Mlekołaki, Bank Spółdzielczy, Newag Group, Oknoplast, Tele-Fonika Kable SA, PGNIG Termika, Toyota, Wiśniowski, Ustronianka, Saga fredo, Hilton, Budimex, Metrostav, Strabag, Gerlach, Black, Frugo, 4Move.
Agencja Intellect zajmuje się całościowym budowaniem sukcesu brandów swoich klientów w internecie. Specjalizuje się m.in. w przygotowywaniu i implementacji strategii marketingu digital dla marek, kampaniach Facebook i Google Ads, pozycjonowaniu stron www, działaniach z zakresu content marketingu, jak również w tworzeniu dedykowanych aplikacji webowych, usprawniających funkcjonowanie firm (systemy zarządzania CRM, dedykowane aplikacje webowe, platformy e-learningowe, intranety itp.), a także w obszarze e-commerce (doradztwo strategiczne, wydajne i skalowalne autorskie systemy sklepowe) oraz w zakresie opracowywania identyfikacji wizualnej, realizacji projektów na potrzeby druku (wszelkiego rodzaju materiały korporacyjne i POS), fotografii i filmu.