...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jak zaskoczyć bliskich w święta?

corka z wiertarka orange swieta

W świątecznej kampanii Orange namawia do tego, by zaskoczyć bliskich nie tylko wymarzonymi prezentami, ale też oryginalnym opakowaniem czy niebanalną wersją bożonarodzeniowej choinki. Oczywiście wykonanymi własnoręcznie.

Tegoroczna kampania świąteczna Orange różni się od poprzednich, choć nie brakuje w niej ciepłej, rodzinnej, świątecznej scenerii i pomysłów na prezenty z oferty operatora. Po raz pierwszy w spotach pojawili się członkowie Ekipy Orange, znani dotychczas z działań marki w mediach społecznościowych. Ula i Michał zachęcają do podjęcia świątecznych wyzwań – na przykład zapakowania prezentów tak, by przypominały coś innego.

Spakuj swoje prezenty inaczej!

Wybierając prezenty dla bliskich często dopytujemy zainteresowanych, co chcieliby znaleźć pod choinką. Nie zawsze więc prezenty są dla obdarowanej osoby niespodzianką. A wiadomo – niespodzianki cieszą najbardziej, zwłaszcza takie, które okazują się być spełnieniem marzeń. Co więc zrobić?

Mama i tata zaba

Być może wystarczy zapakować je tak, by kształtem przypominały coś zupełnie innego. Emocje przy rozpakowywaniu gwarantowane 🙂 A kto wie, może pakowanie prezentów, tak by przypominały coś innego, przerodzi się w nową świąteczną tradycję?

W świątecznej ofercie operatora już tradycyjnie znalazły się prezenty w postaci drugiego telefonu za 1 zł. W tym roku można go otrzymać przy zakupie wybranych Planów Mobilnych lub pakietów Orange Love. W ten sposób można sprawić niespodziankę nie jednej a dwóm bliskim osobom!

Orange Xmass drugi telefon za 1 zl

Kampania powstała przy współpracy z Leo Burnett i Follow Agency. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF