Jarosław Kuźniar o znaczeniu mobilności w biznesie

0 3 160

Huawei wystartowało z kampanią biznesowej linii produktów Mate pod hasłem „Work Smart Not Hard”. Do udziału w niej zostali zaproszeni w roli ekspertów Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami, jak nie pracować ciężko, ale mądrze.

50 kreatywnych 750x100px

„Work Smart Not Hard” to zintegrowana kampania skierowana do segmentu biznesowego, która zakłada komunikację produktów w niestandardowy sposób, z wykorzystaniem wysokiej jakości merytorycznego contentu oraz współpracy z ekspertami, których sukcesy zawodowe mają inspirować innych. Do udziału w niej marka Huawei zaprosiła Jarosława Kuźniara, dziennikarza oraz założyciela prężnie rozwijającego się startup’u Go4World i Michała Sadowskiego,  CEO Brand24, którzy przygotowują materiały szkoleniowe w formie video. Pomogą one polskim biznesmenom pracować zgodnie z zasadą „Work Smart Not Hard”.

Materiały wideo z ekspertami dostępne są na specjalnie utworzonej stronie. Oprócz informacji o produktach Huawei z linii Mate można tam znaleźć live streamy ekspertów oraz porady w formacie krótkich filmów wideo, które mają pomóc w prowadzeniu biznesu w nowym stylu. Pierwszy z serii poradników video to „Work Smart Not Hard – mobilność we współczesnym biznesie”, w którym Jarosław Kuźniar, korzystając z własnych doświadczeń, opowiada o roli mobilności w prowadzeniu swojej firmy, jak również o zmieniających się okolicznościach mobilnej pracy. Jarosław Kuźniar jest przykładem, że praca nie ograniczona jednym miejscem jest kluczem do sukcesu, bo pozwala efektywniej wypełniać obowiązki, znajdować inspiracje i nowe możliwości.

– Dzisiaj nie ma znaczenia gdzie pracujesz. To może być pokój surferów gdzieś w okolicach San Diego. Pracownicy doceniają pracodawców, którzy mówią do nich – pracuj tam gdzie Ci wygodnie, ale bądź w tym skuteczny. Częsta zmiana miejsca pracy to zupełnie nowi ludzie, zupełnie nowy kontekst, zupełnie inna perspektywa – mówi Jarosław Kuźniar.  

Kolejny materiał  z udziałem Jarosława Kuźniara ukaże się 29 września i będzie dotyczył połączenia pasji i pracy, czyli jak realizować biznes w formule 2 w 1. Na połowę października planowany jest również live stream z udziałem Michała Sadowskiego, a zaraz po nim materiały video z jego radami dotyczącymi prowadzenia biznesu w nowym stylu.

Za pomysł kreatywny, strategię i egzekucję kampanii odpowiada agencja Kalicińscy.com. Produkcją contentu video zajmie się Fog Content Agency, należąca do Grupy Kalicinscy.com.


50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej