...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

LG Nova-czyli technologie przyszłości

lg nova

Koreański producent, pomimo iż zajmuje się ogromną ilością technologi i dostarcza produkty z przeróżnych rynków, nie ma zamiaru się ograniczać. Czym jest program LG Nova? Jakie technologie zdaniem LG będą kształtowały przyszłość?

Firma w ramach konkursów Proto oraz „Mission for the future” wyszukuje najciekawsze start-upy oraz pomysły na nowe technologie, a zwycięzców bierze pod swoje skrzydła. Różnica miedzy LG Nova, a większością inkubatorów oraz inwestorów jednak leży w tym, że jak mówi Sokwoo Rhee zarządzający projektem, większość tego typu instytucji poszukuje pomysłów mających potencjał na szybki wzrost wartości rynkowej. W przypadku LG Nova chodzi bardziej o technologie z potencjałem na przyszłość, a dzięki pozycji LG na rynku nie muszą one zarobić same na siebie.

W tegorocznej edycji konkursu LG postawiło na trzy tematy Metaverse, elektryfikacja transportu oraz wirtualną opiekę zdrowotną.

W ramach pierwszej kategorii na wsparcie liczyć mogą IQ3 oraz I3M. Pierwsza z nich zajmuje się tworzeniem aplikacji dla przedsiębiorstw pozwalających na przeprowadzanie szkoleń w wirtualnym świecie. Z kolei I3M tworzy jak najbardziej realistyczne doświadczenia dla żądnych podróży.

W temacie elektryfikacji przoduje SparkCharge, chcący zbudować sieć uniwersalnych i ekologicznych ładowarek samochodowych. Drugim zwycięzcą jest Driivz tworzący oprogramowanie umożliwiające zarządzanie ładowaniem pojazdów.

W kategorii medycznej na wyróżnienie zasłużyło XR Health oraz Maya MD. Pierwszy projekt tworzy wirtualne gabinety medyczne umożliwiające odbycie teleporady w VR. Maya MD to asystenta AI, który ma wspierać nas w rozmowie o swoim zdrowiu.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF