Marta Czartoryska–Żak odchodzi z Wirtualnej Polski

Z zespołu Wirtualnej Polski odchodzi wiceprezes ds. marketingu odpowiedzialna za rebranding marki.

Marta Czartoryska – Żak pełniła funkcję wiceprezes ds. marketingu od 2014 roku.  Uczestniczyła w budowaniu i wdrożeniu strategii marketingowej marek należących do portfolio Wirtualnej Polski.  Była twórcą rebrandingu WP i pomysłów na kampanie reklamowe #dziejesiewpolsce, które zostały wielokrotnie wyróżnione i nagrodzone, między innymi Grand Prix konkursu EFFIE 2015 oraz Złotym Effie w kategorii „Media, Kultura i Rozrywka” .

„Dziękuję Marcie za te 3 intensywne lata, i wysoko postawioną wizerunkową poprzeczkę dla marki Wirtualnej Polski. Będziemy dalej konsekwentnie realizować kierunek, który wyznaczyła” – powiedział Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualna Polska Holding.

Obowiązki  Marty Czartoryskiej – Żak przejmuje Joanna Pawlak, wiceprezes ds. sprzedaży.

Flagowym przedstawicielem Grupy WP jest portal Wirtualna Polska. W jego skład wchodzi również szereg portali wertykalnych o różnej tematyce jak np. Pudelek, WP Zdrowie, Money.pl czy WP Sportowe Fakty. Wirtualna Polska prowadzi także portal o2, internetowe rozgłośnie radiowe ( OpenFM i PolskaStacja) oraz kanał naziemnej telewizji WP (MUX-8). Dodatkowo WP Holding jest właścicielem Domodi, Allani, Homebook, Nocowanie.pl i Wakacje.pl oraz porali oferujących usługi finansowe.

::

Informacja prasowa/opracowanie: Anita Florek

Anita Florek