Newonce z serwisem o sporcie. Znane nazwiska w redakcji

Dla newonce.sport treści będą tworzyć Przemek Rudzki (Canal+), Łukasz „Juras” Jurkowski, Andrzej Twarowski (Canal+), Piotr Żelazny, Michał Trela, Michał Gutka, Dominik Piechota, Kuba Polkowski (Foot Truck), Paweł Grabowski (Canal+), Mateusz Święcicki i Filip Kapica (obaj Eleven Sports), a także Piotr Kędzierski i Arek Sitarz (obaj newonce.media). Będą oni tworzyć treści zarówno tekstowe, jak i materiały […]

Dla newonce.sport treści będą tworzyć Przemek Rudzki (Canal+), Łukasz „Juras” Jurkowski, Andrzej Twarowski (Canal+), Piotr Żelazny, Michał Trela, Michał Gutka, Dominik Piechota, Kuba Polkowski (Foot Truck), Paweł Grabowski (Canal+), Mateusz Święcicki i Filip Kapica (obaj Eleven Sports), a także Piotr Kędzierski i Arek Sitarz (obaj newonce.media). Będą oni tworzyć treści zarówno tekstowe, jak i materiały wideo, audycje radiowe i podcasty. Portal newonce.sport poświęcony będzie piłce nożnej, ale też m.in. sportom amerykańskim (ligi NBA i NFL), sportom walki, sportom ekstremalnym, e-sportowi i bieganiu.

Hasłem promocyjnym nowego portalu jest: „Zmieniamy zasady gry. Każdej.”

W należącym do grupy newonce.media radiu internetowym newonce.radio, nowy serwis będzie miał w godzinach 18-20 swoje codzienne pasmo sportowe. W ramówce znajdą się m.in. programy Przemka Rudzkiego „Futbol i cała reszta” (współprowadzony z Arkiem Sitarzem) oraz „Kick Off” (o lidze angielskiej); Rudzki będzie publikował też w każdy poniedziałek felietony w cyklu „Futbolowa gorączka”. Na antenie zostaje program Mateusza Święcickiego i Filipa Kapicy zatytułowany „2AngryMen/Eleven w newonce”. W planach jest również szereg poświęconych różnym sportom podcastów, które funkcjonować będą poza anteną radia.

Nowy serwis startuje 21 stycznia, launchowi będzie towarzyszyła kampania promocyjna marki adidas zrealizowana przez grupę newonce.media. Na początku czerwca 2020 odbiorcy newonce.sport dostaną natomiast zupełnie nową platformę – serwis i aplikację mobilną.

Pozostaje trzymać kciuki, aby nowy serwis zaproponował użytkownikom nowe, ciekawe formaty treści oraz pogłębioną wiedzę na temat popularnych (i nie tylko!) dyscyplin sportowych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF