...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy szef kreatywny Artegence

Do zespołu agencji Artegence dołączył Mateusz Felsmann, nowy dyrektor kreatywny. Do agencji przeszedł z The Digitals, gdzie odpowiadał za obsługę kluczowych klientów oraz kreacje przetargowe.

Do agencji przeszedł z The Digitals, gdzie odpowiadał za obsługę kluczowych klientów oraz kreacje przetargowe.

Felsmann na swoim koncie m.in. dwie statuetki KTR, Effie oraz Media Trendy. Był finalistą Young Creatives Eurobest oraz zdobył wyróżnienie w konkursie Kampania Społeczna Roku 2012.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF