Odpowiedz na zew i dołącz do CU Nomads
Twarze młodych ludzi z różnych kultur z tradycyjnymi wzorami celtyckimi, łowickimi, afrykańskimi i tybetańskimi oraz hasło – „Odpowiedz na zew” to kampania employer brandingowa „CU Nomads” agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.
Agencja postanowiła uruchomić kampanię rekrutacyjną, zapraszając do współpracy osoby, które chciałyby pracować dla niej zdalnie, nawet z różnych zakątków świata.
Każdy twórca ma w sobie coś z wojownika. Takich ludzi poszukujemy: ambitnych, pewnych siebie i gotowych do walki o jak najlepsze efekty. W komunikacji sięgnęliśmy po najprostsze i bardzo wyraziste środki – portrety wojowników ery globalizacji, młodych i charakternych ozdobionych wzorami etnicznymi z różnych rejonów świata.
Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited
„Jesteś łowcą, wojownikiem? Jesteś niezłomny i kreatywny, nieustępliwy i sumienny? Otacza cię szacunek zdobyty, a nieotrzymany? Jesteś nomadą epoki cyfrowej? Potrzebujemy cię” – w ten sposób Communication Unlimited zwraca się do kandydatów.
Nazwę CU Nomads zaczerpnęliśmy z określenia cyfrowi nomadzi. Szukamy współpracowników, którzy wykorzystując dostępną technologię, mogą z nami pracować gdziekolwiek się znajdują. Korzyści z wielokulturowości i różnorodnych doświadczeń zespołów jest wiele: różne punkty widzenia, duża otwartość na zadania, kreatywność, to cechy, które w naszej branży mają ogromne znaczenie i sprzyjają powstawaniu oryginalnych pomysłów i rozwiązań. Chętnym do współpracy „Nomadom” zapewniamy ciągły rozwój przy bardzo ciekawych projektach marketingowych.
Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited
Pandemia dużo zmieniła w rzeczywistości, również zawodowej. Okazało się, że możemy efektywnie pracować również na odległość, a realizacja zadań nie wymaga od nas niczego innego, jak laptopa i szybkiego internetu.
Ogólnodostępne systemy do komunikacji i wideokonferencji bez potrzeby wychodzenia
z domu, programy i aplikacje ułatwiają pracę i zmieniają jej obraz. Myślę, że coraz więcej osób będzie się decydowało na pewien rodzaj „wędrownego” stylu życia zawodowego, który daje wolność i niezależność oraz coraz więcej firm na współpracę z nimi.Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited
Kampania Communication Unlimited jest obecna na nośnikach zewnętrznych, w Internecie oraz w mediach społecznościowych. Autorem zdjęć jest znany polski fotografik Andrzej Świetlik.
Oferty pracy w Communication Unlimited w dwóch wersjach językowych można znaleźć na stronie agencji w zakładce kariera oraz w mediach społecznościowych. Co 10 dni są publikowane nowe propozycje współpracy z agencją.
O znaczeniu i skuteczności pracy zdalnej będziemy również rozmawiali w ramach właśnie startującego programu Dream Employer.
Inauguracja programu odbędzie się w formie debaty online 10 sierpnia 2020 o godzinie 15:00.
W debacie wezmą udział eksperci:
Paulina Mazur
Adrian Martinez
Karolina Karwowska
Monika Domańska
Jolanta Piątkowska
Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska
Maciej Hassa
W kolejne dni odbędą się webinary poświęcone tematom różnorodności pokoleniowej, well-beeingu oraz employer brandingu.
Plan webinarów:
1) Małe jest piękne, czyli o tym jak tworzyć świetnie miejsca pracy nie mając wielkich budżetów. ZAPISUJĘ SIĘ
2) Dobrostan (well-being) i jego rola we współczesnych organizacjach. ZAPISUJĘ SIĘ
3) Jak budować dobre relacje wewnątrz organizacji za pomocą komunikacji i doświadczeń? ZAPISUJĘ SIĘ
4) 100 pytań do kampanii employer brandingowych. ZAPISUJĘ SIĘ
Źródło: informacja prasowa Communication Unlimited