„Ostatni Twój Weekend” w gronie finalistów 2020 Ad Age A-List & Creativity Awards

56

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został finalistą corocznego podsumowania w kategorii „Best Work for Good”. Ad Age A-List wyróżnia najlepsze projekty oraz największe osobowości branży reklamowej.

Ad Age A-List

A-List obejmuje wszystkie obszary marketingu i rodzaje agencji, które tworzą globalny obraz branży reklamowej i marketingowej. Redaktorzy „Ad Age” dokonują swojego wyboru, biorąc pod uwagę szereg czynników, m.in. kreatywność, innowacyjność, wyniki finansowe czy zdolność do budowania biznesów obsługiwanych klientów.

Poznaj wszystkich finalistów

Zwycięzców poznamy 14 kwietnia podczas gali w Nowym Jorku.

50 haslo 2

Ad Age A-List & Creativity Awards

Celebrating brave clients and talented people. Honored to be named finalists for the 2020 Ad Age A-List & Creativity Awards. #WeAreVMLYR http://bit.ly/2VkzkhB

Opublikowany przez VMLY&R Poniedziałek, 24 lutego 2020

We Are VMLY&R

Powody do radości mają nie tylko twórcy projektu „Ostatni Twój Weekend”. W tegorocznym zestawieniu biura VMLY&R pojawiają się wielokrotnie. „Experiential Campaign of the Year”, „Best Work for Good” czy „Idea of The Year” to tylko kilka kategorii, w których sieć VMLY&R walczy o nagrody.

Komentarze
Ładowanie...