Quora jest już dostępna w języku polskim


Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213
215

Po udanej fazie beta, Quora po polsku jest teraz dostępna dla wszystkich. Użytkownicy mogą dołączyć do platformy na stronie pl.quora.com lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Platforma Quora została założona w 2009 roku przez Adama D’Angelo, ówczesnego dyrektora ds. technologii
w Facebooku. Misją Quora jest dzielenie się wiedzą z całym światem. Obecnie platformę odwiedza ponad 300 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, w dwudziestu czterech wersjach językowych.

Quora — platforma pytań i odpowiedzi — ogłosiła uruchomienie usługi Quora po polsku. Platforma jest teraz dostępna po polsku dla wszystkich. Można na niej zadawać pytania, dzielić się swoją wiedzą i uczyć się od innych, aby lepiej zrozumieć świat. Quora dostępna jest także w 23 innych wersjach językowych.

Misją Quora jest dzielenie się wiedzą z całym światem. Większość globalnych zasobów wiedzy nie jest dostępna publicznie w internecie. Dlatego właśnie Quora stworzyła platformę pytań i odpowiedzi, w obrębie której ludzie mogą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w wielu różnych dziedzinach.

Uruchomiona w języku angielskim w 2010 roku platforma rozrosła się do ponad 300 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. Z Quora korzystają ludzie na całym świecie, a ponad połowę tej liczby stanowią użytkownicy spoza Stanów Zjednoczonych. Od samego początku platforma przyciąga największe osobistości i ekspertów, którzy odpowiadają na wszelkiego rodzaju pytania zadawane przez użytkowników Quora i dzielą się wiedzą, która nie była wcześniej dostępna. Sławne osoby takie jak Barack Obama, Premier Kanady Justin Trudeau, czy reżyser Alfonso Cuarón odpowiadają na pytania na Quora.

Advertisement

Naszą misją jest dzielenie się wiedzą o świecie. Tworzymy platformę pełną wysokiej jakości treści
i to wspaniałe widzieć tych wszystkich ludzi, także spoza Stanów Zjednoczonych,
którzy dzielą się swoją wiedząi doświadczeniem. Jest wiele polskojęzycznych osób,
które korzystają 
z Quora po angielsku, a teraz kiedy otwieramy Quora po polsku mamy nadzieję,
że pozwoli to zwiększyć udział polskiej społeczności wśród wszystkich użytkowników platformy.

Adam D’Angelo, CEO i założyciel Quora

W październiku Quora uruchomiła wersję beta w języku polskim z udziałem niewielkiej grupy zaproszonych użytkowników. W ciągu kilku miesięcy platforma wypełniła się wysokiej jakości treściami tworzonymi przez osoby z różnych branż — wykładowców akademickich, programistów, projektantów graficznych, założycieli firm, dziennikarzy, artystów.
W ciągu tego czasu na Quora w języku polskim pojawiły się wyczerpujące odpowiedzi w różnorodnych tematach, takie jak:

Jak działa Quora?

Na Quora każdy może zadać pytanie na dowolny temat. Quora dystrybuuje te pytania do osób, które są najlepiej wykwalifikowane do udzielenia przydatnych odpowiedzi wysokiej jakości, w oparciu o ich specjalistyczną wiedzę
i doświadczenie. Bazując na odpowiedziach, które pisze dana osoba oraz tematach i osobach, które obserwuje na platformie, Quora prezentuje użytkownikowi spersonalizowane treści, którymi będzie zainteresowany.

Quora jest w stanie dostarczać dobre odpowiedzi na pytania w oparciu o wiarygodność autorów na platformie, opinie uzyskane od innych członków społeczności oraz funkcje produktu, które tę wiarygodność gwarantują. Profile na Quora są rozszerzeniem tego, kim są ludzie w prawdziwym świecie — zasada używania prawdziwego imienia
i nazwiska zwiększa poziom uczciwości i zaufania do autora i jego odpowiedzi.

Quora wyznaje zasadę „Okazuj życzliwość i szacunek”, która wymaga okazywania uprzejmości podczas korzystania
z platformy. Używamy technologii — uczenia maszynowego, przetwarzania języka naturalnego i dopasowywania wzorców — do wykrywania i usuwania rzeczy, które pogarszają doświadczenia użytkownika takich jak spam, plagiat i trollowanie.