Artur Beck, CEO agencji Creative Harder, wiceprezydentem Pracodawców RP

139

Artur Beck, CEO agencji Creative Harder oraz przedstawiciel branży reklamowej, został wiceprezydentem Pracodawców RP. Pracodawcy RP to najstarsza i największa w Polsce organizacja pracodawców, działająca od 1989 r. i reprezentująca 19 000 firm zatrudniających ponad 5 mln osób.

Powierzenie mi tej funkcji to dla mnie nie tylko zaszczyt i zobowiązanie do dalszego aktywnego działania na rzecz przedsiębiorczości. To jednocześnie radość, że Rada Pracodawców RP zauważa i docenia rolę branży reklamowej i marketingowej, którą reprezentuję. Jestem przekonany, że my, ludzie reklamy i marketingu, mamy wiele do zaoferowania w pracy na rzecz rozwoju środowiska pracodawców i przedsiębiorców w Polsce.

Artur Beck po odebraniu nominacji

Artur Beck odbiera nominację
fot. Pracodawcy RP

Nowy wiceprezydent Pracodawców RP zaznaczył też, że jego ambicją jest promowanie podmiotów reklamowych i marketingowych jako sprawnie działającej i rozwijającej się branży biznesowej w Polsce. Według szacunków, wydatki na reklamę w Polsce wyniosą w tym roku ok. 8 miliardów złotych – ten rynek jest obsługiwany przez wielu świetnych fachowców, którzy jednocześnie są sprawnymi i odpowiedzialnymi ludźmi biznesu, zatrudniającymi nierzadko setki osób. Z własnego, wieloletniego doświadczenia wiem, jak wymagająca potrafi być rola przedsiębiorcy – i jako biznesmena, i jako pracodawcy. Wierzę, że przedstawiciele reklamy i marketingu powinni być aktywni nie tylko w stowarzyszeniach branżowych, ale właśnie również w organizacjach przedsiębiorców i pracodawców i tym bardziej cieszę się z powierzonej mi roli – powiedział Artur Beck.

Agencja reklamowa Creative Harder jest członkiem Pracodawców RP od 2018 roku, a kierujący nią Artur Beck jest też inicjatorem i przewodniczącym działającej od sierpnia 2019 r. platformy marketingowo-mediowej tej organizacji. Skupia ona przedstawicieli firm członkowskich kierujących na co dzień działaniami reklamowymi, marketingowymi, Public Relations, Public Affairs i CSR. W bieżącej współpracy w ramach platformy widzimy, jak duża jest w polskim biznesie potrzeba wymiany doświadczeń i jak wiele jest możliwości współpracy – tak realizowania wspólnych projektów, jak i crosspromocji – podkreślił Beck.

Creative Harder to agencja 360 stopni, łącząca technologię z wiedzą o zachowaniu konsumentów. Stawia na przemyślane strategie, estetyczne kreacje i profesjonalne wykonanie, tworząc wielokanałową komunikację począwszy od działań wizerunkowych, przez kampanie sprzedażowe, aż po edukacyjne. Realizowała projekty m.in. dla Roberta Boscha, BSH, Farmony, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawa, Indykpolu, PGNiG, Polsatu, Tchibo, TCL Polska, TVP, Schindlera, Wienera, Douglasa czy Sephory.