Radosław Drzazga w San Markos

2 192

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko digital art directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online.


Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę – Amnesty International. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny był za dział kreatywny i pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej