Ruszyły zgłoszenia do CMO AWARDS by Shortlist, konkursu peer-to-peer skierowanego do szefowych i szefów marketingu

132

Na najlepsze projekty i kampanie zagłosują sami marketerzy, wybierając zwycięzców w sześciu kategoriach: Creative Innovator, Digital Champion, Commerce Master, Omnichannel Leader, Brand Guardian i Purpose Ambasador.


 

Zgłoszenia do konkursu, w którym marketerzy wybierają najlepsze projekty transformacyjne, wspierające rolę CMO, jako kluczowego kontrybutora wzrostu biznesu w firmach, można nadsyłać od 13 lutego do 24 marca br. poprzez platformę CMO Awards 2023. Głosowanie potrwa od 3 do 14 kwietnia, a uroczysta Gala odbędzie się w ostatnim tygodniu kwietnia.

Bardzo ważne jest to, że w CMO Awards wymieniamy się doświadczeniami, ale też poddajemy się najbardziej merytorycznej oraz najbardziejsprawiedliwiej ocenie innych osób, które robią to co my. Dlatego CMO Awards jest bardzo wartościowym konkursem – mówi Olga Korolec, CMO & Group Sustainability Director w Ringier Axel Springer, laureatka Grand Prix CMO Awards w poprzedniej edycji.

 

Wyróżnikiem konkursu jest mechanizm peer-to-peer – to sami CMO’si zgłaszają się oraz swoje osiągnięcia i projekty zrealizowane lub rozpoczęte w 2022 roku, a następnie osoby zarządzające marketingiem w swoich organizacjach oddając głosy, nagradzają te koleżanki i kolegów, których działania ich zdaniem wyróżniły się w minionym roku” podkreśla Marta Macke, CEO Shortlist Consulting.

CMO AWARDS to inicjatywa Shortlist Consulting i Partnerów Strategicznych, która wpisuje się w sekwencję projektów integrujących środowisko Szefów/owych Marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu ze wszystkich branż. Partnerami strategicznymi konkursu są firmy Publicis Groupe, Allegro Brand Experience, Unicef Polska oraz Dubois & Wspólnicy.

 

Laureatami poprzedniej edycji byli:

GRAND PRIX Olga Korolec, Ringier Axel Springer, Dorota Haller, HUAWEI

w kategoriach Creative Innovator oraz Brand Guardian, Magdalena Budziszewska, T-Mobile w kategorii Digital Champion, Jakub Barzak, Storytel

w kategorii Purpose Ambasador, Maria Rosa, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO-Hestia S.A. w kategorii Brand Guardian.

w kategorii Commerce Master, Olga Korolec w kategorii Omnichannel Leader i Brand Guardian, Andrzej Mytych, YOPE

 


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej