Kultura zjada strategię na śniadanie

Słynne stwierdzenie Petera Drukera staje się niezwykle aktualne w czasach turbulencji i zawirowań. Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość i kolejne wydarzenia, które mocno wpływają na każdą branżę powodują konieczność dostosowania się pracodawców do nowych, coraz szybciej rodzących się trendów i wyzwań rynku. Jak jednak nadążyć z śledzeniem, a co dopiero egzekwowaniem kolejnych nowości?

Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość i kolejne wydarzenia, które mocno wpływają na każdą branżę, powodują konieczność dostosowania się pracodawców do nowych, coraz szybciej rodzących się trendów i wyzwań rynku. Jak jednak nadążyć ze śledzeniem, a co dopiero egzekwowaniem kolejnych nowości? I czy na pewno wszystkie musisz wdrożyć w swojej organizacji? Na te pytania właśnie postaramy się odpowiedzieć już 28 lutego i 1 marca.

 

Już sama pandemia pokazała, że najlepiej poradziły sobie firmy, które postawiły na kulturę organizacji umożliwiającą pracownikom poczucie więzi z pracodawcą i firmą. Ci lojalni, zaangażowani pracownicy, którzy zostali i zgodzili się na nowe, gorsze warunki pracy, nie tylko podtrzymywali firmy przy życiu. Szukali także pomysłów i proponowali rozwiązania, jak sobie radzić w tych skomplikowanych czasach. Dzięki kulturze organizacyjnej firmy budują nie tylko dobre relacje z pracownikami, ale także sposób na przetrwanie w trudnych czasach i stabilność.

Dream Employer Summit to odpowiedź na pytanie: Jakim pracodawcą chcę być? Jakiego pracodawcy chcą dziś kandydaci? 

Dookoła słyszymy wiele słów, które definiują dzisiejszą markę dobrego pracodawcy. Dobrostan, inkluzywność, zrównoważony rozwój, elastyczność — wszystkie wydają się „must have” dla pracodawców, którzy chcą być dobrze odbierani przez pracowników i kandydatów. Jak jednak rozumieć te hasła w kontekście różnych branż, kilku diametralnie różnych pokoleń na rynku pracy i stale zmieniającej się rzeczywistości otaczającej pracodawców i pracowników?

Wszyscy uczymy się adaptować do nowych warunków i podejmować wyzwania, które rzuca nam świat i gospodarka, a przede wszystkim znaleźć złoty środek, tak by pracodawca i pracownik byli dla siebie partnerami i czerpali wzajemne korzyści z relacji. Jak to osiągnąć? Najważniejsze, by na początek odpowiedzieć sobie na pytanie — jakim pracodawcą chcę być i jednocześnie — jakiego pracodawcy potrzebują pracownicy i kandydaci.

Słowo klucz do drzwi udanych rekrutacji — inkluzywność 

W tym wszystkim możemy szczególnie wyróżnić jedną wartość, która będzie korzeniem wszelkich zmian i trendów. Jest to inkluzywność. Z uwagi na dynamikę zmian gospodarczych, zarówno pracownicy jak i pracodawcy muszą mieć świadomość, że bez dużej otwartości i nastawienia na różnorodność we wszystkich aspektach organizacji, trudno będzie zbudować dobrą markę pracodawcy i relacje w organizacji. Tę kwestię determinuje ogrom zmian, których doświadczyliśmy w ostatnim czasie i szybki rozwój nowych technologii, które będą kluczowe także w obszarze HR i employer brandingu.

Kultura organizacji szyta na miarę czasów 

Postawienie siebie jako pracodawcy w kontekście nowej rzeczywistości i nowego przywództwa pozwala na zadawanie sobie odpowiednich pytań, by spróbować sprostać tym wyzwaniom. Trudno dzisiaj wyznaczyć idealną kulturę organizacyjną, gdyż ta będzie się bardzo dynamicznie musiała zmieniać, by odpowiadać na trendy, potrzeby pracowników i wyzwania gospodarcze.

Jakie są aktualne trendy, gdzie szukać inspiracji do rozwoju organizacji i jakie wyzwania stawia przed pracodawcami rzeczywistość 2023 roku? Te pytania zadamy na scenie drugiej edeycji Dream Employer Summit i zapraszamy Cię, byś dołączył do tych rozważań!

Czego możesz się spodziewać na DES 2023?

Czekają na Ciebie dwa dni wykładów i paneli dyskusyjnych z udziałem doświadczonych ekspertów i praktyków HR, employer brandingu, komunikacji, strategii i kultury organizacji. Wystąpią m.in.

 

👩 Iwona Grochowska – CEO Nais, AKADAMIA DOCENIANIA

👩 Nadia Harris – Managing Partner, REMOTE SCHOOL, autorka książki „How to tackle hybrid working?”

👩 Dr Barbara Walensa – Strateżka, autorka książki „Manager 3.0”

👩 Anna Macnar – CEO, HRM Institute, autorka książki „Employer branding bez tajemnic”

👩 Ewa Stelmasiak – CEO, WellCulture Institute, autorka książki „Lider dobrostanu”

👩 Martyna Tarnawska – Digital Innovation Lead @Socjomania

👨 Filip Dębowski – Założyciel „Dobry Przodek”

👩 Wiktoria Kuc – Dyrektor HR, Symfonia

👨 Adrian Martinez – Senior Employer Branding Manager, AmRest

👩 Michalina Konkel – Dyrektorka ds. Rozwoju organizacji oraz Ekspertka DE&I, Think Thank Diversity Hub

👨 Michał Leman – dyrektor zarządzający, FlixBus

👩 Marta Choromańska – Recruitment & People Experience Manager, mBank

 

Poznasz tajniki budowania silnych zespołów i skutecznego zarządzania nimi, nowe modele przywództwa, praktyki dobrych liderów i sposoby dbania o doświadczenia pracowników. Dowiesz się, jak pracować z talentami, jak wygląda proces skutecznego wprowadzania zmian w organizacji, jaki wpływ ma AI na zarządzanie, jak w rzeczywistości wygląda kwestia wielopokoleniowości w Polskich firmach, a jak powinna oraz jak przeprowadzać skuteczne rekrutacje w nowej rzeczywistości i wykorzystywać dane w działaniach HR i EB.

 

W programie między innymi: 

  •  Organizacja, dla której chce się pracować. Poczucie sensu kapitałem przyszłości.
  •  PANEL: Nowe modele pracy. Przywództwo a dobrostan człowieka
  •  Manager 3.0 – sztuka zarządzania, bez rządzenia. Jak dzięki talentom osiągnąć samoorganizację zespołów?
  •  Nie czy, ale jak? Wpływ sztucznej inteligencji na zarządzanie zasobami ludzkimi
  •  PANEL: Jak sztuczna inteligencja zmienia sposób działania zarządzania zasobami ludzkimi i co oznacza to dla przyszłości pracy?
  •  Miękka strona przywództwa
  •  Słowa to super moc w zasięgu każdego człowieka. Co to znaczy i jak z niej korzystać w życiu osobistym oraz biznesie
  •  Czy wiesz, dlaczego kandydat ma wybrać twoją ofertę? Czyli słów kilka o fundamentach firmy, czyli wartościach, misji, wizji i EVP pracodawcy.
  •  PANEL: Kultura zjada strategię na śniadanie, czyli wyzwania udanej rekrutacji w nowej rzeczywistości. Dlaczego rekruter musi znać wartości Twoje i Twojej organizacji?
  •  Praca zdalna, a workation. Czy nowe przepisy umożliwiają pracę zdalną za granicą?
  •  Analityka w rekrutacji i employer brandingu. Jak łączyć dwa światy za pomocą liczb
  •  Dlaczego nigdy nie warto zaczynać od zmiany? O błędach w projektowaniu procesów zmian.

 

Zapraszamy liderów odpowiedzialnych za obszary: 

👉 Zarządzania organizacją i/lub zespołami

👉 HR / People & Culture

👉 Innowacje

👉 CSR i Sustainability

👉 Diversity & Inclusion

👉 Employee experience i zaangażowanie pracowników

​​👉 Wellbeing

Komunikację wewnętrzną i Employer Branding

👉 oraz wszystkich, którym temat dobrych miejsc pracy jest bliski

 

Nie zwlekaj i dołącz do Dream Employer Summit już dzisiaj!

 

Wydarzenie odbędzie się stacjonarnie w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie przy ul. Targowej 56. Dla tych, którzy jednak nie mogą dołączyć na miejscu i tych, którzy wolą pogłębiać wiedzę w zaciszu swojego domu, przygotowaliśmy także możliwość udziału online, w nieco bardziej atrakcyjnej cenie.

BILETY można kupić na stronie wydarzenia

  • UDZIAŁ STACJONARNY 2 dni plus dostęp do nagrań – 889,29 PLN brutto
  • UDZIAŁ ON-LINE 2 dni -plus dostęp do nagrań 520,29 PLN brutto
  • 30 dniowy DOSTĘP DO NAGRAŃ z 2 dni – 520,29 PLN brutto

Koniecznie zaobserwuj nas w mediach społecznościowych, szykujemy kilka niespodzianek dla naszych obserwatorów!

➡️ Facebook

➡️ LinkedIn

➡️ YouTube

 

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie konferencji: https://konferencja.dreamemployer.pl/.

Partnerzy 

Centrum Kreatywności Targowa, Arcus S.A., Kyocera, Universum, Akademia Doceniania, Sensonar, Skillsbite, HRM Institute, Remote School, Socjomania, Diversity Hub, Dobry Przodek, HaveaGoodName

 

BRIEF objął wydarzenie patronatem medialnym.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF