...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

The change is now – już 8 lipca eksperci wypowiedzą się na temat kondycji branży gamingowej

Już 8 lipca odbędzie się konferencja online twórców Esport Gaming Forum 2020 - The change is now, która podejmie tematykę aktualnych przemian w branży esportowej i gamingowej. O tym jak zmieniło się podejście do biznesu oraz jakie szanse pojawiły się w tym sektorze porozmawiają zaproszeni goście.

O tym jak bardzo konsumpcja treści związanych z esportem i gamingiem zmieniła się w ostatnim czasie słyszymy praktycznie w każdych mediach marketingowych, które coraz chętniej zwracają uwagę na to zjawisko, które nie jest już kojarzone tylko z nastolatkami grającymi po nocach na komputerze. Najliczniejszą grupą konsumującą treści związane z gamingiem jest grupa wiekowa 25-34 lata oraz 35-44 co tylko świadczyć może o dojrzałości odbiorców.

Organizatorzy Esport Gaming Forum, nie przekreślając jesiennych planów dotyczących organizacji tradycyjnego formatu podjęli wyzwanie stworzenia właśnie teraz konferencji online, poświęconej przemianom jakie nastąpiły w branży. Event będzie miał formę paneli dyskusyjnych, w których głos zabiorą znakomici prelegenci, wśród których znajdują się takie osobistości jak:

Alan Chou, CEO meta.us,

W branży gier pracuje już dwanaście lat. W tym czasie wprowadził na rynek wiele znakomitych tytułów. Obecnie współzałożyciel i dyrektor generalny Meta.us, poprzednio Blizzard Director of Publishing dla SEA i Product Lead dla Xbox w Microsoft.

Mariusz Gasiewski, Google.

Związany z Google od 2007 roku. Prowadzi inicjatywy związane z grami mobilnymi w Google for Startups Campus w Warszawie, wspierając rozwój ekosystemu gier mobilnych w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Jorge Schnura, CO-Founder, MAD Lions

Założył MAD Lions, jeden z najistotniejszych europejskich klubów esportowych na świecie, który sprzedał OverActive Media Corporation w 2019 r. Obecnie pełni funkcję prezesa MAD Lions i wiceprezesa ds. Strategii w OverActive Media Corp.

Torsten Haux, VP Global Media Rights, ESL

Torsten został powołany na wiceprezesa ds. Globalnych praw medialnych w sierpniu 2016 r. Jego rolą jest tworzenie i dystrybuowanie produktów esportowych ESL dla nadawców telewizyjnych, operatorów usług i platform internetowych na całym świecie, aby wprowadzić esport do nowej publiczności dzięki rozrywkowej i edukacyjnej ofercie treści .

Paul Bragiel, FOUNDER, Bragiel Brothers

Jest założycielem Bragiel Brothers, funduszu technologicznego na wczesnym etapie rozwoju w Dolinie Krzemowej. Zasiada również w radzie doradczej usługi car-sharingu Uber.

Alexander Lewin, VP Distribution & Programming @ BLAST

W BLAST odpowiedzialny jest za globalną strategię dystrybucji wiodącej firmy rozrywkowej esportowej. Alexander ma 19-letnie doświadczenie w międzynarodowej branży telewizyjnej, cyfrowej i mobilnej, ze szczególnym naciskiem na globalną strategię dystrybucji i treści.

Łukasz Zołynia, Partnerships Manager, G2 Esports

Posiada ponad 5 lat doświadczenia zawodowego w grach i esporcie. Obecnie pracuje jako Partners Manager w G2 Esports, jednej z wiodących organizacji esportowych na świecie. W przeszłości związany z Hyperx.

Misha Sher, Global Vice-President, MediaCom Sport & Entertainment

Misha Sher jest globalnym wiceprezesem MediaCom Sport & Entertainment, wielokrotnie nagradzanego działu marketingu sportowego i rozrywkowego MediaCom (grupa WPP).

Weteran, który jest liderem branży od ponad 15 lat. Misha negocjował i doradzał przy inwestycjach sponsoringowych w głównych obiektach sportowych i rozrywkowych, w tym w UEFA, MKOl, NFL i F1 w ponad 25 krajach .

Philipp Neubauer, Chief Marketing Director, BIG

Pracuje w branży esportowej od 7 lat, zaczynając od działalności dziennikarskiej i telewizyjnej, a następnie współpracując z komentatorami Room on Fire Anders, Semmler i Moses, tworząc z nimi niesamowite treści. Od 2018 roku zarządza działaniami marketingowymi i treścią w BIG (Berlin International Gaming).

Zaproszeni prelegencji zabiorą głos w dyskusjach, które podzielone są na cztery panele, których tematyka przedstawia się następująco:

Konferencja The change is now planowana jest w dniu 8 lipca. Całość wydarzenia będzie dostępna online. Oprócz paneli dyskusyjnych dla uczestników konferencji przygotowane będą też webinary w których głos zabiorą liderzy rynku gamingowego w Polsce – devils.one, Polsat Games, Fantasyexpo oraz Brief Esports.. Szczegółowe informacje dotyczące konferencji można znaleźć na stronie konferencji oraz na kanałach social media organizatora.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Event rozpocznie się 8 lipca o godzinie 13 i w całości będzie dostępny na platformie hopin.to, za pośrednictwem której należy się zarejestrować.

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Skutecznie potrafi łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Justyna Oracz