Undiscovered – stores about experience | 20.11.2019 | WARSZAWA

Projektowanie doświadczeń staje się obecnie nowym narzędziem marketingowym, wykorzystującym reakcje naszego organizmu i budującym relacje z przedmiotem lub usługą. O szansach, ale też o zagrożeniach związanych z tym nowym nurtem porozmawiamy podczas interdyscyplinarnej konferencji „Undiscovered - Stories about experience”. Wydarzenie, którego pierwsza edycja odbędzie się 20 listopada 2019 roku, współtworzone jest z ekspertami z całego świata i ma być podróżą między potrzebą, sprzedażą, relacjami i etyką.

WYJĄTKOWA FORMUŁA, WYJĄTKOWI GOŚCIE

Programowi konferencji nadaliśmy formułę panelową. Dyskusje eksperckie toczyć się będą wokół trzech tematów:

  • Amazing senses, czyli co to jest experience?
  • Trick the mind (challenge the body), czyli o przekraczaniu granic.
  • Play with your guts, czyli jak podjąć wyzwanie, by przetrwać.

Wierzymy bowiem, że tylko podczas dyskusji na styku branż i kompetencji można odkryć to, co nieodkryte i dotąd niewypowiedziane.  

Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się między innymi: 

  • Kathryn Best, której zainteresowania badawcze skupiają się obecnie przede wszystkim na tematyce projektowania, „wellbeing” i której bestsellerowe książki poruszające zagadnienie roli design thinking w procesie kształtowania zmian przetłumaczono na 13 języków.
  • Branco Popovic, założyciel FASHIONCLASH – innowacyjnej i interdyscyplinarnej platformy modowej służącej debiutującym projektantom i artystom. 
  • zapraszana we współpracy z Ambasadą Holandii w Polsce ekspertka światowego formatu z zakresu „food design”.

Projekt „Undiscovered – Stories about experience” realizowany będzie przez trzy kolejne lata, w każdym uzyskując uaktualnioną i poszerzoną o nowe elementy formułę. 

NASI UCZESTNICY

Wydarzenie skierowane jest do dyrektorów kreatywnych, specjalistów ds. marketingu, strategów, kadry wyższego szczebla odpowiadającej za innowacje i rozwój, badaczy oraz menedżerów instytucji kultury. 

KTO STOI ZA PROJEKTEM?

Organizatorem konferencji „Undiscovered – Stories about experience” jest powołana z końcem 2017 roku Fundacja Content Story, której głównym celem jest działanie projektowe na pograniczu designu, sztuki, technologii, mody, nauki oraz projektowania doświadczeń. 

Do chwili obecnej zespół Fundacji zrealizował dwa projekty: wystawę BODY w ramach Europejskiej Stolicy Kultury oraz wystawę OVERLOAD w ramach festiwalu Gdynia Design Days 2018. 

Autorem identyfikacji wizualnej jest studio Punkt Widzenia

GDZIE I KIEDY?

Pierwsza edycja konferencji „Undiscovered – Stories about experience” 

20.11.2019, Warszawa

Bilety dostępne na: https://www.undiscovered.pl/bilety-i-akredytacje/

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF