12 jubileuszowe spotkanie DIMAQ VOICE już 19 listopada!
DIMAQ VOICE ma już rok. Od 12 miesięcy spotykamy się w gronie specjalistów digital marketingu. Jubileuszowe spotkanie będzie szczególne, ponieważ odbędzie się w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości oraz po tradycyjnym panelu prelekcji odbędzie się debata ze znanymi i lubianymi influencerami – którzy opowiedzą o współpracy z markami z ich perspektywy. Spotkanie odbędzie się Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy (Bracka 25).
17:15 Rejestracja
17:25 Rozpoczęcie
Prelekcje:
17:30 – 17:50 Budowanie marki za pomocą archetypów C.G. Junga, Piotr Mrzygłód, Architekt Marketingu / Interim Manager
W ciągle zmieniającym się świecie Digital Marketingu jedno pozostaje niezmienne – spójność komunikacji. Dowiedz się jak łączyć psychologię z technologiami i budować spójną markę. Opowiadaj markę we wszystkich kanałach w kreatywny sposób.
Plan prezentacji:
- Czym są archetypy C.G. Jung’a. Jaka jest różnica pomiędzy archetypem a stereotypem?
- Dlaczego stereotypowa komunikacja wszystkim się podoba, ale nikogo nie zachwyca?
- Archetypy jako narzędzie komunikacji marki. Każdy archetyp ma swój kod wizualny.
- Przykłady najlepszych spójnych kampanii.
18:00 – 18:20 Content generujący leady – jak analizować i monetyzować treści, Aleksandra Lisiecka-Lenart (Marketing Analyst& SEO Support)
Strategia contentowa to już od dłuższego czasu ważny etap tworzenia planu promocji strony. Tym, co jednak często spędza sen z powiek marketerom, jest ocena skuteczności, czy to artykułów off-site, czy tekstów blogowych. W wystąpieniu przedstawimy pomysły na badanie efektywności działań contentowych w taki sposób, by wyciągać wnioski mające realny wpływ na biznes.
Plan prezentacji:
- Strategia oceny działań content marketingowych – jakie wskaźniki sukcesu wybrać? Jakie narzędzia będą potrzebne?
- Budowa podstawowych raportów w Google Data Studio – łączenie danych z Google Analytics i Search Console dla uzyskania kluczowych informacji o skuteczności seksji contentowej
- Przykłady zaawansowanego raportowania – jak pozyskać dane o autorze, długości tekstu, obecności grafik oraz badać korelacje ze skutecznością artykułu.
18:40 – 19:30 – „Jak wygląda współpraca z markami z perspektywy Influencera”
Moderator rozmowy: Katarzyna Sadowska, Less Than Perfect
Goście: Paulina Mikuła, Mówiąc Inaczej
Natalia Tur Nishka
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2FplhPH
Dołącz do wydarzenia: http://bit.ly/33nszNx