12 jubileuszowe spotkanie DIMAQ VOICE już 19 listopada!

44

DIMAQ VOICE ma już rok. Od 12 miesięcy spotykamy się w gronie specjalistów digital marketingu. Jubileuszowe spotkanie będzie szczególne, ponieważ odbędzie się w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości oraz po tradycyjnym panelu prelekcji odbędzie się debata ze znanymi i lubianymi influencerami – którzy opowiedzą o współpracy z markami z ich perspektywy. Spotkanie odbędzie się Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy (Bracka 25).

17:15 Rejestracja

17:25 Rozpoczęcie

Prelekcje:

17:30 – 17:50 Budowanie marki za pomocą archetypów C.G. Junga, Piotr Mrzygłód, Architekt Marketingu / Interim Manager

W ciągle zmieniającym się świecie Digital Marketingu jedno pozostaje niezmienne – spójność komunikacji. Dowiedz się jak łączyć psychologię z technologiami i budować spójną markę. Opowiadaj markę we wszystkich kanałach w kreatywny sposób.

Plan prezentacji:

  1. Czym są archetypy C.G. Jung’a. Jaka jest różnica pomiędzy archetypem a stereotypem? 
  2. Dlaczego stereotypowa komunikacja wszystkim się podoba, ale nikogo nie zachwyca?
  3. Archetypy jako narzędzie komunikacji marki. Każdy archetyp ma swój kod wizualny. 
  4. Przykłady najlepszych spójnych kampanii.

18:00 – 18:20 Content generujący leady – jak analizować i monetyzować treści, Aleksandra Lisiecka-Lenart (Marketing Analyst& SEO Support)

Strategia contentowa to już od dłuższego czasu ważny etap tworzenia planu promocji strony. Tym, co jednak często spędza sen z powiek marketerom, jest ocena skuteczności, czy to artykułów off-site, czy tekstów blogowych. W wystąpieniu przedstawimy pomysły na badanie efektywności działań contentowych w taki sposób, by wyciągać wnioski mające realny wpływ na biznes.

Plan prezentacji:

  1. Strategia oceny działań content marketingowych – jakie wskaźniki sukcesu wybrać? Jakie narzędzia będą potrzebne? 
  2. Budowa podstawowych raportów w Google Data Studio – łączenie danych z Google Analytics i Search Console dla uzyskania kluczowych informacji o skuteczności seksji contentowej 
  3. Przykłady zaawansowanego raportowania – jak pozyskać dane o autorze, długości tekstu, obecności grafik oraz badać korelacje ze skutecznością artykułu.

18:40 – 19:30 – „Jak wygląda współpraca z markami z perspektywy Influencera”

Moderator rozmowy: Katarzyna Sadowska, Less Than Perfect

Goście:  Paulina Mikuła, Mówiąc Inaczej

                Natalia Tur Nishka

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2FplhPH

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/33nszNx