14 kwietnia odbyła się uroczysta inauguracja agencji Influo – nowego projektu powołanego z myślą o wspieraniu młodych twórców internetowych (wideo)

W wyjątkowym miejscu – słynnym Domu X, który zapisał się na kartach historii polskiego influencingu – zainaugurowano działalność agencji, której celem jest edukowanie i pomoc początkującym influencerom w tworzeniu bardziej profesjonalnych, wartościowych i zasięgowych treści. Agencję zaprentowali jej twórcy: Artur Błasik, Paweł Trochimiuk Dawid Pałka i Wojciech Gola.

Influo to nie tylko przestrzeń kreatywna, ale przede wszystkim platforma rozwoju. Agencja ma ambicję, by budować nową jakość w social mediach. Współpracując m.in. z TikTok Live, będzie pokazywać, jak prowadzić skuteczny marketing poprzez nowoczesne interfejsy i formaty, w tym przede wszystkim transmisje na żywo. Bo to właśnie influencerzy, jak zauważono podczas wydarzenia, stają się dziś głównymi sprzedawcami i ambasadorami marek na świecie.

Jednym z kluczowych filarów działalności Influo ma być także przeciwdziałanie patologiom w sieci i promowanie etycznych, zgodnych z zasadami dziennikarskimi działań. – Chcemy tworzyć przestrzeń dla twórców, którzy nie tylko bawią, ale też edukują. Którzy są profesjonalni, uczciwi i inspirują młodych ludzi – mówił podczas wystąpienia jeden z inicjatorów projektu.

W ramach Influo powstaje także Akademia Influencera – program edukacyjny skierowany do osób z małych miejscowości i tych, które chcą znaleźć dla siebie nowe ścieżki zawodowe. – Każdy może zostać influencerem – podkreślano – i zarabiać na tworzeniu wartościowego kontentu nawet kilkanaście, a czasem kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie.

Agencja deklaruje otwartość na wszystkich młodych ludzi, którzy chcą tworzyć świadomie i odpowiedzialnie. To nowy rozdział w historii polskiego social mediów – pełen pasji, profesjonalizmu i misji.

Grzegorz Kiszluk