...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

RMF FM już po raz trzeci w tym roku najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

W kwietniu RMF FM było ponownie najczęściej cytowanym medium w Polsce. To już trzecie zwycięstwo stacji w tym roku – na szczycie rankingu RMF FM znalazło się także w styczniu i lutym.

 

W kwietniu RMF FM było ponownie najczęściej cytowanym medium w Polsce. To już trzecie zwycięstwo stacji w tym roku – na szczycie rankingu RMF FM znalazło się także w styczniu i lutym.

W kwietniu inne redakcje powoływały się na newsy i ustalenia dziennikarzy RMF FM 2,2 tys. razy. Reporterzy radia donosili m.in. o kolejnych podwyżkach dla kadry kierowniczej w policji, o dymisji ministra rolnictwa Henryka Kowalczyka, o nowych szczegółach dotyczących pocisku znalezionego pod Bydgoszczą oraz o śledztwie ws. byłego premiera Kazimierza Marcinkiewicza.

„Jestem niezwykle dumny z całego zespołu działu informacji, »Faktów RMF FM«, portalu RMF24.pl i internetowego Radia RMF24, że nieustannie utrzymują najwyższy poziom dziennikarstwa i co miesiąc najszybciej i najrzetelniej dostarczają newsy naszym słuchaczom, czego dowodem jest zwycięstwo w rankingu opiniotwórczości. I to nie pierwsze, a już trzecie w tym roku” – podkreśla Marek Balawajder, Dyrektor Informacji RMF FM.

RMF FM w kwietniu z wynikiem 2239 cytowań pokonało m.in. WP.pl (2222 cytowań), Onet.pl (1781), „Super Express” (1643), „Rzeczpospolitą” (1630) i Radio ZET (1626).

 

 

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne redakcje przeprowadził Instytut Monitorowania

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF