...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

33 tys.

Szewc bez butów chodzi.

Jeśli atakowi ulega HBO, Sony, czy klinika chirurgii estetycznej na Litwie to mnie to nie dziwi, bo szanse są nierówne.

Gdy hakują bank, czy firmę audytorsko-doradczą, która ma wśród swoich usług cyberbezpieczeństwo to się martwię. Z drugiej strony firmy, które przykładają ponadprzeciętną uwagę do bezpieczeństwa zatrudniają ludzi, a to ludzie są zwykłe słabym ogniwem.

Jak ktoś chce się troszkę wystraszyć to polecam książkę „Zbrodnie przyszłości” (choć nie jestem jeszcze w połowie). http://lubimyczytac.pl/ksiazka/296067/zbrodnie-przyszlosci-jak-cyberprzestepcy-korporacje-i-panstwa-moga-uzywac-technologii-przeciwko-to

Wg autora „wykradać” dane będą nie tylko przestępcy, ale także duże firmy 🙂

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF