60 Złote Lwy jak co roku w Cannes

W tym roku cały festiwal zdominowały urocze, animowane postacie z "Dump Ways to Die " agencji McCann Melbourne wygrywając rekordowa ilość pięciu Grand Prix i tym samym deklasując poprzednich gigantów jak „Najlepsza praca na świecie” Tourism Queensland.
Niezdarne postacie, które umierają w głupi sposób nucąc przy tym chwytliwą piosnkę zdobyły główna nagrodę w kategoriach: film, kampania zintegrowana, marketing bezpośredni, PR i reklama radiowa.
Kampania wymiotła również konkurentów zdobywając dodatkowo : 18 złotych Lwów, 3 srebrne i 2 brązy w pięciu kategoriach takich jak: Cyber, Promo & Activation i planowanie mediów.
Australijski pomysł jak zachować się bezpiecznie w metrze wyprzedził takich gigantów z poprzednich festiwali jak wspominana już „Najlepsza praca na świecie”. Wartym wspomnienia jest twórca tej kampanii Pereira & O’Dell, który zdobył trzy Grand Prix.
Jeżeli chodzi o sieci reklamowe to dobrze się dzieje w Ogilvy & Mather, która zdobyła cztery Grand Prix w kategorii ogólnej – Brazylia, nagrodę Titanium w kategorii Promo& Activation poleciał do Paryża a Amsterdam otrzymał nagrodę za media.
Ale dobrze się również dzieje w Stanach Zjednoczonych. Oprócz trzech Grand Prix , były również wyróżnienia w Cyber ( Draftfcb dla Oreo ), w Princie ( TBWA \ Media Arts Lab dla Apple) i Innowacji.