...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

84 PROJEKTY NOMINOWANE W XIV EDYCJI PRCH RETAIL AWARDS

Po blisko dwóch miesiącach pracy jury nominowało 84 projekty do ostatecznej rywalizacji o złote i srebrne statuetki PRCH Retail Awards. Laureatów poznamy już 16 listopada, podczas uroczystej gali w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.

 

Z pełną listą nominowanych projektów, wraz z podziałem na kategorie można zapoznać
się na stronie konkursu PRCH Retail Awards.

– Wysoki poziom zgłoszonych aplikacji jest potwierdzeniem jakości i prestiżu nagród PRCH Retail
Awards, które są najważniejszymi wyróżnieniami w branży. Bardzo dziękuję członkom jury za czas
poświęcony na rzetelną i merytoryczną ocenę, a aplikującym firmom za doskonałe projekty. Już
dziś zapraszam do uczestnictwa w uroczystej gali, która odbędzie się 16 listopada w Centrum
Kreatywności Targowa w Warszawie – mówi Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej
Rady Centrów Handlowych.

Projekty można było zgłaszać w kategoriach podzielonych na biznesowo-strategiczne oraz
marketingowe. W grupie biznesowo-strategicznej jury nominowało 26 aplikacji, a w kategoriach
marketingowych 58 projektów. W tym roku w konkursie debiutują 3 nowe kategorie:
„największe wyzwanie” (the biggest challenge), „marketing otwarcia retail parków” oraz
„kampania b2b roku – działania na rzecz najemców”.

Każda ze zgłoszonych aplikacji była oceniana według precyzyjnych kryteriów, za które
przyznawane są punkty. W każdej kategorii, spośród nominowanych projektów jury może
przyznać maksymalnie 1 złotą i 2 srebrne nagrody. By tak się stało projekt musi uzyskać
określoną liczbę punktów.

W przypadku, gdy żaden z projektów nie przekroczy wymaganego pułapu punktowego, nagrody
w takiej kategorii nie zostaną przyznane.

Zgłoszenia w tegorocznej edycji konkursu to prawdziwa paleta różnorodnych projektów, które
udowadniają, że marketing galerii handlowych to proces wielowymiarowy, prowadzony
świadomie i kompleksowo. Centra handlowe doskonale wiedzą, jak wykorzystywać potencjał
nowych technologii, siły influencerów czy aktualnych trendów oraz przewodnich wartości i w
oparciu o nie tworzyć niesamowite kampanie, wydarzenia oraz projekty. Nie boją się
eksperymentować i wychodzić z nowatorskimi pomysłami. Warto podkreślić również nowe kategorie, szczególnie
„Kampania B2B – budowanie relacji z najemcami”. Współpraca i nastawienie na jakość relacji
z najemcami to obecnie bardzo istotny kierunek w rozwoju całej branży. Dlatego bardzo cieszy
fakt, że w tej kategorii pojawiło się wiele ciekawych i inspirujących aplikacji – ocenia Paulina
Szymczukiewicz, przewodnicząca jury oceniającego aplikacje marketingowe oraz Head
of Marketing Sierra Balmain.

 

*****

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad
200 członków działających w branży miejsc handlu i usług. To wiodąca organizacja pozarządowa, działająca
na rzecz rozwoju branży, wspierająca i reprezentująca członków w środowisku biznesowym, politycznym
i społecznym w celu tworzenia nowoczesnych miejsc handlu, usług, kultury i unikatowych doświadczeń
konsumenckich.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF