BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

9Production dołącza do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Do grona członków SPR dołączył dom produkcyjny 9Production, będący częścią agencji Stor9.

Studio realizowało kampanie m.in. dla RTV EURO AGD, Alpro, Totalizatora Sportowego, Empiku, Polpharmy, Tefala, HUAWEI, czy OSHEE.

– Wierzymy, że produkcja reklamowa to nie tylko rzemiosło, ale także współodpowiedzialność za jakość rynku. Dlatego dołączenie do SPR jest dla nas ważnym krokiem. Chcemy współtworzyć standardy, dzielić się wiedzą i wspierać rozwój środowiska, w którym działamy. – mówi Agnieszka Zielińska, Chief Production Officer w Stor9, odpowiadająca za 9Production.

9Production to również pierwszy w historii SPR dom produkcyjny funkcjonujący w strukturze agencji reklamowej. Temat przyjmowania do Stowarzyszenia podmiotów zależnych od agencji był przedmiotem wewnętrznych dyskusji członków SPR. W ich wyniku uzgodniono, że organizacja powinna pozostać otwarta na zróżnicowaną strukturę rynku, obejmującą również inhouse’y, ale pod warunkiem podpisania przez nie Deklaracji Transparentności. Dokument ten ma na celu zapewnienie równości i bezstronności w sytuacji, gdy dom produkcyjny bierze udział w przetargu, w którym jego agencja macierzysta odpowiada za kreację. 9Production, działający w ramach Stor9, zobowiązał się do przestrzegania tych zasad, podpisując deklarację jako pierwsza tego typu firma w SPR.

– Gdy powstawał SPR uznaliśmy, że ważne będą dwie kwestie: budowanie stowarzyszenia egalitarnego, otwartego dla wszystkich producentów oraz zrzeszanie tylko tych, którzy chcą działać odpowiedzialnie i etycznie. 9Production to przykład firmy, która rozwija się dynamicznie, a przy tym świadomie i z szacunkiem dla zasad rynkowych. Cieszymy się, że dołączają do naszego grona.  – komentuje Arleta Robinson, prezeska SPR.Stowarzyszenie Producentów Reklamowych liczy obecnie 32 domy produkcyjne i postprodukcyjne. Jest organizatorem szkoleń oraz wielu inicjatyw branżowych, w tym nagród dla twórców reklam – CRAFTY SPR Awards.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to najliczniejsza organizacja w Polsce, reprezentująca środowisko producentów filmów reklamowych. SPR prowadzi szereg inicjatyw
i współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce oraz za granicą, m.in. z SAR, POR, IAA, PSML, KIPA, Związkiem Zawodowym Filmowców oraz europejską federacją CFP-E (Commercial Film Producers of Europe). Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne i postprodukcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu.

Pracami Stowarzyszenia kieruje 5 osobowy zarząd w składzie:

Arleta Robinson (Lucky Luciano Pictures) – prezeska

Tomek Dławichowski (Timecode Film Production) – wiceprezes

Jakub Laskus (Bites) – członek zarządu

Maciej Maciantowicz (Dynamo) – członek zarządu

Magda Olak (Tank Production) – wiceprezeska

Więcej informacji na temat SPR: www.sprfilm.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF