
K+PR najlepszą Agencją PR 2025 roku K+PR otrzymała tytuł Najlepszej Agencji PR 2025 Roku w Polsce w tegorocznym raporcie „Agencje Public Relations 2025” magazynu Media Marketing Polska. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest na podstawie badania satysfakcji klientów, uzupełnionego o analizę kondycji finansowej agencji, stabilności zatrudnienia oraz jakości i skali realizowanych projektów. Wyniki K+PR w […]
K+PR najlepszą Agencją PR 2025 roku
K+PR otrzymała tytuł Najlepszej Agencji PR 2025 Roku w Polsce w tegorocznym raporcie „Agencje Public Relations 2025” magazynu Media Marketing Polska. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest na podstawie badania satysfakcji klientów, uzupełnionego o analizę kondycji finansowej agencji, stabilności zatrudnienia oraz jakości i skali realizowanych projektów.
Wyniki K+PR w raporcie „Agencje Public Relations 2025”
W tegorocznym raporcie K+PR znalazła się na szczycie zestawienia dużych agencji, zatrudniających powyżej 50 osób. Klienci najwyżej ocenili agencję w takich obszarach, jak: przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi i issue management, przejrzystość w informowaniu o wydatkowaniu budżetu oraz ogólne zadowolenie ze współpracy.
– Tytuł Agencji PR Roku 2025 to potwierdzenie, że wybraliśmy właściwą drogę i staramy się nią podążać konsekwentnie. Naszym celem jest łączenie strategicznego podejścia z wiedzą ekspercką i głębokim zrozumieniem specyfiki branży. Klienci docenili nie tylko nasze kompetencje, lecz także to, w jaki sposób je wykorzystujemy, tworząc projekty komunikacyjne wyznaczające trendy, wspierające dialog z otoczeniem, budujące pozytywną zmianę i realnie wpływające na postawy. Ta nagroda należy do zespołu K+PR. Ich pasja, odwaga i codzienne zaangażowanie są naszym największym kapitałem. – mówi Tomasz Alberski, Managing Partner K+ Group.
Agencja, którą doceniają klienci
K+PR to zespół 60 doświadczonych konsultantek i konsultantów, którzy od lat doradzają największym markom w Polsce i na świecie. Agencja oferuje szeroki zakres specjalistycznych usług PR, w tym PR korporacyjny, komunikację w sektorze nieruchomości i finansów, employer branding i komunikację wewnętrzną, ESG i CSR communication, PR inwestycyjny, produktowy, technologiczny, retail PR oraz obsługę social media.
Skuteczność K+PR łączy się z nieszablonowym podejściem. Tylko w 2024 roku agencja zdobyła 15 prestiżowych nagród branżowych, w tym 7 Złotych Spinaczy, platynową nagrodę SABRE Awards EMEA oraz złoto na Golden Drum International Festival of Creativity.
W ostatnich latach K+PR pracowała m.in. dla takich marek jak: Zalando, Netflix, Lidl Polska, Canon, Amazon, Nationale-Nederlanden, Haleon, Nexera czy EDP. W 2024 roku do grona nowych klientów dołączyli m.in. PGE, Michael Page i YIT.
W 2023 i 2024 roku redakcja Media Marketing Polska przyznała agencji wyróżnienia w kategorii dużych agencji.
K+PR jest częścią K+ Group, która integruje kompetencje z obszarów PR, digitalu, badań i analityki oraz kreacji. Dzięki temu agencja może oferować klientom kompleksową obsługę i realizację nawet najbardziej złożonych projektów komunikacyjnych.
O raporcie
Raport „Agencje Public Relations” przygotowywany przez Media Marketing Polska od siedmiu lat jest jednym z najważniejszych branżowych rankingów w Polsce. Uwzględnia wyniki finansowe agencji, stabilność zespołu, innowacyjność oraz przede wszystkim opinie klientów. Tytuł „Agencja PR Roku” to najważniejsze wyróżnienie w zestawieniu i w 2025 roku przypadło K+PR. Raport jest dostę
Stickypny pod linkiem.