BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

SWAROVSKI ŚWIĘTUJE 130 LAT RADOŚCI

Wrzesień 2025 r. – od 1895 roku Swarovski stoi na czele innowacji w dziedzinie kryształu, zachwycając świat od 130 lat swoim niezrównanym mistrzostwem w obchodzeniu się ze światłem, bezkresną kreatywnością i nieskończonym kunsztem. Jako jeden z najbardziej prestiżowych domów luksusowych w Europie, Swarovski kontynuuje kształtowanie świata mody, biżuterii i kultury popularnej dzięki swojej nowatorskiej wizji i bogatemu dziedzictwu.

Od września austriacka firma świętuje ten przełomowy kamień milowy nową kolekcją oraz programem inspirujących współprac i wydarzeń, które kontynuują jej dziedzictwo radosnej ekstrawagancji i nadawania światu jasnego blasku.

W tym roku mija 130 lat od momentu, gdy Daniel Swarovski założył naszą firmę w Austrii w 1895 roku. Nasze bogate dziedzictwo nadal nas prowadzi i inspiruje, przeświecając przez wszystko, co robimy – od naszych pięknych produktów po Met Galę, aż po nasze projekty z Creators Lab. Szczycimy się tym, że jesteśmy kluczowym protagonistą kulturowym w dziedzinach designu, mody, muzyki i rozrywki, zawsze w duchu czasu, niosąc radość ludziom na całym świeci – powiedział: Dyrektor generalny Swarovski, Alexis Nasard.

Transformacyjna moc kryształu zawsze mnie inspirowała. Jako Globalna Dyrektor Kreatywna, moim celem było ożywienie cudu i magii naszego świata we wszystkim, co robimy. Jestem tak dumna, że mogę świętować naszą 130. rocznicę i dziedzictwo radosnej ekstrawagancji, kreatywności i innowacji poprzez działania i kolekcje, które inspirują każdego do bycia swoją najodważniejszą wersją siebie. – powiedziała: Globalna Dyrektor Kreatywna Swarovski, Giovanna Engelbert.

Zaprojektowana przez Globalną Dyrektor Kreatywną Swarovski, Giovannę Engelbert, kolekcja Vienna jest inspirowana emblematem marki – Łabędziem Swarovski. Zakorzeniona w ponadczasowym pięknie i wyjątkowej elegancji austriackiego dziedzictwa Swarovski, kolekcja limitowana została nazwana na cześć miasta Wiednia, gdzie wizjonerski założyciel Daniel Swarovski postanowił na nowo zdefiniować tworzenie kryształu.
Nawiązując do przepychu Austrii, złoto przenika przez wszystkie obchody 130 lat radości – od ekskluzywnych opakowań Kolekcji Vienna, przez olśniewające aranżacje witryn, po wyjątkowe metamorfozy butików (w wybranych lokalizacjach) i angażujące elementy w przestrzeni sklepowej.
Dodatkowo, pod koniec roku Los Angeles ugości wystawę Masters of Light Hollywood – czwartą odsłonę międzynarodowej trasy. Ta retrospektywna opowieść o 130 latach kształtowania światów mody, biżuterii i kultury popularnej, w tym nowym wydaniu kładzie szczególny nacisk na znaczenie marki Swarovski dla amerykańskiego designu, Hollywood oraz niezapomnianych chwil z czerwonych dywanów, estrad i kinowych ekranów.
Aby przedłużyć te uroczystości, program jubileuszowy będzie kompletowany przez szereg działań, w tym szczególną aktywność w Osace podczas World Expo oraz niezwykłą serię Creators Lab, poszerzającą horyzonty kryształowego savoir-faire we współdziałaniu z siedmioma uznanymi i wschodzącymi markami.
#Swarovski #130YearsOfJoy #SwarovskiCreatorsLab

O FIRMIE SWAROVSKI

Mistrzowie światła od 1895 roku.Swarovski tworzy piękne produkty kryształowe o znakomitej jakości i kunszcie, które przynoszą radość i celebrują indywidualność.
Firma została założona w Austrii w 1895 roku i zajmuje się projektowaniem, wyrobem oraz sprzedażą najlepszych na świecie kryształów, kamieni jubilerskich, w tym Swarovski Created Diamonds i cyrkonii, biżuterii, akcesoriów, a także dekoracji i elementów wyposażenia wnętrz oraz kryształów dla branży motoryzacyjnej.
Swarovski Crystal Business ma zasięg globalny, jest obecny w ponad 140 krajach na całym świecie poprzez 2300 butików Swarovski uzupełnionych przez wybranych partnerów multibrandowych i zatrudnia około 18 600 osób. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. Częścią dziedzictwa Swarovski jest odpowiedzialny stosunek do ludzi i naszej planety. Dziś spuścizna ta jest ugruntowana w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu wartości, z naciskiem na innowacje w gospodarce o obiegu zamkniętym oraz wspieranie różnorodności, inkluzji społecznej i wyrażania swojej indywidualności, a także w działalności filantropijnej Fundacji Swarovski, która pomaga organizacjom charytatywnym, wywierając pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF