BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

SmartRaporty.pl – nowość na rynku badań i marketingu

Adres:Media i Kantar Polska uruchomiły wspólny projekt SmartRaporty.pl - platformę online do samodzielnego generowania raportów na podstawie danych z ogólnopolskiego badania konsumenckiego TGI oraz kupowania gotowych raportów syndykatowych z badań rynku.

SmartRaporty.pl to rezultat współpracy badaczy i ekspertów Adres:Media, firmy specjalizującej się w badaniach mediów, kultury i komunikacji marketingowej oraz Kantar Polska, globalnego lidera badań konsumenckich, realizatora badania TGI (Target Group Index).

Platforma SmartRaporty.pl umożliwia:

  • samodzielne generowanie raportów w oparciu o dane pochodzące z ogólnopolskiego badania konsumenckiego,
  • zakup gotowych raportów syndykatowych z najnowszych badań rynku,
  • zamówienie warsztatów i wsparcia eksperckiego.

Stworzyliśmy cyfrową platformę z myślą o specjalistach z branży marketingowej i biznesowej, którzy potrzebują szybkiego dostępu do wiarygodnych danych. Wszystkie raporty, które udostępniamy, pozwalają analizować dane bez konieczności posiadania rozbudowanego zaplecza analitycznego, co znacząco ułatwia podejmowanie decyzji opartych na rzetelnych informacjachMaja Kurzelewska, dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Adres:Media.

Autorem i właścicielem platformy jest Adres:Media, natomiast dane konsumenckie dostarcza Kantar Polska. Głównym źródłem danych jest badanie TGI, największe w Polsce badanie konsumpcji dóbr, usług i mediów realizowane od ponad 25 lat. Badanie obejmuje rocznie ponad 20 tys. osób, próba jest reprezentatywna dla populacji Polaków w wieku 15+.

SmartRaporty.pl to nowoczesna usługa, która wynika z naszej wieloletniej współpracy z Adres:Media. Narzędzie udostępnia marketerom gotowe raporty oparte o wyniki badania TGI, uznawanego przez agencje, media i reklamodawców za wspólną walutę w projektach biznesowych dodaje Mateusz Jaworowski, Client Director w Kantar Polska.

SmartRaporty.pl to:

  • optymalne wykorzystanie dużych zbiorów danych,
  • gotowe analizy oparte na nowoczesnych technologiach,
  • szybkie planowanie działań w obszarach takich jak research, strategia marketingowa, segmentacja i analiza rynku,
  • wsparcie w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych.

Więcej: www.smartraporty.pl.

::

O firmach

Adres:Media to spółka założona przez badaczy oraz strategów, których kompetencje
i doświadczenie związane są z badaniami mediów oraz tworzeniem i wdrażaniem strategii reklamowych. Łączy umiejętność obserwacji zjawisk i zmian kulturowych oraz cywilizacyjnych ze znajomością rynku oraz wzorów korzystania z mediów. Autor popularnych na rynku raportów syndykatowych. Właściciel TGRsmart.com platformy do samodzielnego tworzenia raportów analitycznych. Współtwórca dwóch standardów
w zakresie badań mediów – badania czytelnictwa prasy (PBC) i badania audytorium radia Radio Track (KBR), których wyniki są wykorzystywane jako waluta do wyceny wartości przestrzeni reklamowej. Więcej na www.adresmedia.pl.

Kantar Polska to wiodąca na świecie firma specjalizująca się w realizacji i analizie danych marketingowych. Posiada dogłębną, unikatową na rynku, dobrze ugruntowaną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, czują i działają – zarówno w skali globalnej, jak i lokalnie na ponad 90 rynkach. Pomaga klientom lepiej rozumieć ludzi i osiągać zrównoważony wzrost. Dostawca danych z Target Group Index (TGI) największego w Polsce badania konsumpcji realizowanego od 29 lat na licencji brytyjskiej. Więcej na: strona https://www.kantar.com/pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF