Lider rynku wearables wystartował z kampanią 360° promująca serię HUAWEI WATCH GT 6 w Polsce

W ślad za światową premierą, która odbyła się 19 września w Paryżu, polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą najnowsze smartwatche z serii HUAWEI WATCH GT 6. Komunikacja skupia się wokół rozszerzonych możliwości monitorowania aktywności sportowych i zdrowia, jak i znacznie wydłużonego czasu pracy na jednym ładowaniu. Działania promocyjne obejmują kampanię telewizyjną, digital i OOH, a także współpracę z influencerami.
Istotnym elementem kampanii wspierającej premierę nowych produktów był udział marki podczas 47. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego, w roli Partnera Technologicznego. W wydarzeniu, na zaproszenie Huawei, udział wzięli znani liderzy opinii: Gabi Kuczyńska, Mikolaj Tyszkiewicz, Marek Wita oraz Jeremiah Dąbrowski, którzy doświadczeniami dotyczącymi możliwości nowych zegarków dzielą się ze swoimi odbiorcami w mediach społecznościowych. Do kampanii zaproszeni zostali ponadto: aktorka i modelka Julia Tychoniewicz oraz twórcy związani z marką długoterminowo: influencerka Maria Jeleniewska oraz siatkarz Tomasz Fornal.
Kulminacyjnym punktem działań marketingowych jest szeroko zasięgowa kampania telewizyjna, która ruszyła 1 października i potrwa do 26 października br. Spot telewizyjny można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=CSY1VzeJtr4. Całość uzupełniona jest rozbudowaną obecnością w kanałach digital, a także o nośniki OOH.
– Pozycja rynkowa Huawei pokazuje, że komunikacja oparta na docieraniu do wielu grup docelowych przynosi efekty. Część osób poszukuje subtelnego designu, jak złota bransoleta dla kobiet, inni zaś – wyjątkowej trwałości i zdecydowanie większej funkcjonalności. Kampania dobudowuje do wizerunku serii WATCH GT mocniej zarysowany charakter sportowy. Pozwoli to rozszerzyć grono jej odbiorców o stale rosnącą grupę Polaków oczekujących precyzyjnego i wiarygodnego monitorowania ich najbardziej zaawansowanych aktywności – mówi Dorota Rakowska, Marketing Director, Huawei CBG Polska.
Marka Huawei jest światowym liderem rynku urządzeń ubieralnych[i]. Sprzedażowy i wizerunkowy sukces opiera na połączeniu nowoczesnych technologii z wyrafinowaną estetyką i użytecznością. Tegoroczna, szósta odsłona popularnej serii WATCH GT kładzie nacisk na rozbudowane możliwości monitorowania aktywności. Dzieje się tak za sprawą udoskonalonego pozycjonowania GPS oraz profesjonalnych statystyk rowerowych, a także znacznie ulepszonego czasu pracy na jednym ładowaniu, z którym od lat kojarzone są inteligentne zegarki marki. Jest to dobrze widoczne w kampanii zarówno w aspektach wizualnych, jak i doborze środków przekazu. Trwające obecnie działania mają na celu podkreślenie sportowych możliwości i charakteru nowych smartwatchy, stanowiących uzupełnienie silnego wizerunku marki.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie oraz z zakresu Public Relations nadzoruje agencja Ogilvy.
Jako uzupełnienie do działań marki, realizowane będą także działania wspierające premierową sprzedaż serii HUAWEI WATCH GT 6 przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, Komputronik i x‑kom, a także operatorów sieci: Play, Plus, T‑Mobile i Orange. Producent, we współpracy z partnerami, przygotował także specjalną ofertę dla kupujących, która obowiązuje do 26 października 2025 r.
***
O Huawei Consumer Business Group
Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanym technologiom ułatwiają codzienne życie. Portfolio Huawei zawiera szeroki wachlarz produktów: smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery czy rozwiązania chmurowe. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 580 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych, a motto marki” Make it possible” jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu użytkownikom na całym świecie najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/
Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na:
Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilepl/
YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiPolska
[i] Na podstawie raportu IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker, Q2 2025