BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Agencje Publicis Groupe Polska z trzecim serialem dla BLIKA

Agencje Publicis Groupe Polska po raz kolejny realizują niestandardowy projekt dla marki BLIK. 9-odcinkowa seria „BLIKNIJ dwa razy, jeśli…” w nowoczesny sposób łączy rozrywkę z promocją płatności mobilnych BLIK. Za realizację i koordynację serialu oraz dobór twórców internetowych odpowiedzialny jest LiquidThread, za strategiczne planowanie mediów i zakup kampanii – Spark Foundry. Koncepcję kreatywną przygotował Leo Warsaw, a działania Paid Social prowadzi Performics.

Serial „BLIKNIJ dwa razy, jeśli…”  to dynamiczna, pełna napięcia i humoru historia grupy znajomych, którzy podczas wyjazdu na zieloną szkołę natrafiają na tajemniczą chatę w lesie. Początkowa ciekawość przeradza się w serię zagadek i nieoczekiwanych wydarzeń, które bohaterowie muszą wspólnie rozwiązać. Fabuła łączy elementy thrillera młodzieżowego, historii przygodowej oraz lekkiej komedii sytuacyjnej. Serial zachęca do wspólnego oglądania, komentowania i angażowania się w losy bohaterów. Projekt w natywny sposób promuje usługę przelewów na telefon BLIK. Usługa staje się naturalnym elementem fabuły – wspiera bohaterów w eksploracji tajemniczej chaty. Dodatkowo w serialu pojawiają się lokowania płatności zbliżeniowych BLIK.

Kampania prowadzona jest na TikToku, platformie Brainly jak również w świecie gamingu, co pozwala na dotarcie do młodej grupy odbiorców. Link do pierwszego odcinka tutaj

W rolach głównych występują znani i lubiani twórcy internetowi, co zapewnia serialowi autentyczność i wiralowy potencjał: Emilia Kostyk, Emilia Bober, Maja Firek, Kacper Porębski, Michał Wermiński, Miłosz Fluckiger oraz Sonia Bohosiewicz.

Projekt wspiera konkurs z wyjątkowymi nagrodami. Aby wziąć udział, wystarczy uważnie śledzić odcinki i odnaleźć ukryte w fabule hasło, a następnie wypełnić formularz konkursowy, odpowiadając na kreatywne zadanie. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym 4 iPady 11, 3 aparaty Instax Mini 12, 4 pary słuchawek JBL oraz 3 zestawy LEGO. Szczegółowe informacje, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie konkursu.

W konkursie mogą wziąć udział osoby pełnoletnie oraz osoby w wieku 13–17 lat, pod warunkiem uzyskania zgody rodzica lub opiekuna prawnego.

::

LiquidThread jest agencją digitalowo-contentową należącą do struktur Publicis Groupe w Polsce. Agencja projektuje i wdraża innowacyjne oraz angażujące odbiorców działania content marketingowe, wykorzystując do tego kompetencje strategiczne, kreatywne, produkcyjne, technologiczne oraz znajomość mediów społecznościowych, świata gamingu i influencer marketingu. Przepis na sukces agencji LiquidThread to łączenie wiedzy o konsumencie z celami biznesowymi marketera tak, by tworzyć skuteczną, angażującą a przy tym nieinwazyjną komunikację marek. By to osiągnąć, agencja skupia ekspertów z najróżniejszych obszarów: mediów, rozrywki, technologii i digital art. Specjalizuje się w mediach cyfrowych, dobierając najefektywniejsze kanały i formaty komunikacji. Współpracuje z YOTTA, bo wierzy w moc danych, aby najlepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i docierać z komunikacją marki w odpowiednich kontekstach. Agencja tworzy centra kompetencyjne, wspierając agencje należące do Publicis Groupe Polska. Wyniki agencji LiquidThread potwierdza kilkadziesiąt nagród zdobytych w konkursach branżowych: Effie Awards, Innovation, KTR, Mixx Awards, Kreatura czy EMMA. Efektywność i partnerstwo to ważny aspekt filozofii agencji, co przekłada się na fakt, że od 2016 roku eksperci LiquidThread razem z klientami zdobyli w sumie 30 statuetek EFFIE Awards, a w 2022 roku zajęli miejsce na podium w Rankingu Agencji EFFIE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF