Live Age, Onnetwork, OTO FAMILY i Żabka Group dołączają do IAA Polska

Do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – dołączają cztery nowe organizacje, co podkreśla rosnącą rolę współpracy w rozwoju branży komunikacji marketingowej.
Live Age, Onnetwork i OTO FILM wzmacniają kurię professional services, a Żabka Group – kurię reklamodawców.
– Kolejne cztery organizacje zasilające szeregi IAA Polska to wyraźny sygnał, że branża wierzy w siłę współpracy. Dialog to fundament, na którym budujemy silne środowisko marketingowe w Polsce. Razem możemy działać odważnie, odpowiadać na wyzwania i kształtować przyszłość rynku – podkreśla Jovan Protić, Prezes Zarządu IAA Polska.
Live Age to agencja komunikacji live. Wspiera strategię marek poprzez komunikację na żywo, w realu i digitalu. Edukuje, pokazuje trendy. Specjalizuje się w obszarze B2B, B2E, employer brandingu i komunikacji. Pracuje dla najlepszych, a jej projekty to trendsetterzy w swoich kategoriach. Wraz ze swoimi klientami w ciągu minionych 5 lat zdobyła ok. 70 polskich i zagranicznych nagród branżowych (m.in. Złote Spinacze, Golden Arrow, Kreatura, MP Power, Eventex, BEA, Mixx Awards), a w 2024 została podwójną agencją eventową roku według Media Marketing Polska i MP Power Awards. W swoich projektach i działalności kieruje się filozofią “thought leadership”, budując przewagi klientów poprzez event marketing oparty o wiedzę, trendy i wartości. Adaptuje to także w swoich działaniach w branży marketignowej, angażując się w badania, raporty, opracowania i inne projekty wiedzowe.
Więcej informacji na stronie: https://liveage.pl/
::
Onnetwork łączy reklamodawców z wydawcami, umożliwiając markom planowanie i kompleksową realizację kampanii reklamowych online w obszarze playera wideo, a wydawcom dotarcie do nowych źródeł przychodów reklamowych. Od lat wspiera obie strony rynku, dostarczając innowacyjne narzędzia do emisji treści wideo i audio online. Zaawansowany player wideo Onnetwork pozwala precyzyjnie docierać do odbiorców w jakościowych kontekstach, zwiększając skuteczność kampanii.
Z playera Onnetwork korzysta aktywnie ponad 1000 portali w Polsce, a platforma dynamicznie rozwija swoją obecność także na rynkach zagranicznych. Daje to możliwość budowania szerokich zasięgów w bardzo krótkim czasie — dokładnie tam, gdzie są odbiorcy marek.
Onnetwork daje agencjom reklamowym i mediowym możliwość zaplanowania oraz realizacji emisji kampanii instream wideo i audio, a także tworzenia zupełnie nowych, niestandardowych formatów reklamowych, które wychodzą poza standardowe wideo.
Dzięki autorskim rozwiązaniom w playerze wideo marki mogą zwiększać „attention” swoich przekazów, skuteczniej angażując odbiorców i wyróżniając się na tle konkurencji.
Więcej informacji na stronie: https://www.onnetwork.tv/pl/
::
OTO FAMILY to grupa ośmiu wyspecjalizowanych spółek działających w obszarze produkcji filmowej, post produkcji oraz nowoczesnych technologii. Jej początki sięgają ponad 30 lat wstecz, a przez ten czas zrealizowała ponad 3000 produkcji – od kampanii reklamowych, przez projekty filmowe, po zaawansowane formaty cyfrowe.
W skład OTO FAMILY wchodzą:
OTO Film – firma z wieloletnim doświadczeniem w realizacji kampanii reklamowych,
ORKA – studio specjalizujące się w kompleksowej post produkcji obrazu, w tym VFX i finalnych masterach,
TAIFUN – rozwiązania mediowe oparte na technologii AI, automatyzujące procesy end-to-end i oferujące wysokiej jakości materiały,
Ole Sound Studio – zespół odpowiedzialny za pełny zakres postprodukcji dźwięku, od sound designu po finalny mix,
Difference – firma castingowa koncentrująca się na różnorodności, ze szczególnym uwzględnieniem castingu etnicznego,
Jugglers – agencja reprezentująca reżyserów z całego świata i dopasowująca ich do projektów filmowych,
VuFinder Studios – studio virtual production, tworzące cyfrowe plany zdjęciowe z wykorzystaniem ekranów LED, umożliwiające efektywne i ekologiczne produkcje,
Under Ski Tower – nowy podmiot rozwijający projekty pełnometrażowych filmów fabularnych.
Celem grupy jest rozwój oparty o wykorzystanie najnowszych technologii oraz kompleksowej ekspertyzy każdej ze spółek.
Więcej informacji na stronie: https://otofamily.com/
::
Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.
Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 12 000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio. W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką Froo.
Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Więcej informacji na stronie: https://zabkagroup.com/pl/
::
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 200 i to grono stale się powiększa.
Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.
Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl