Adobe znika z Facebooka i Twittera


Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213
3 146

25 marca Adobe Polska zamieściło informację na swoich kontach na Facebooku i Twitterze, zawiadamiającą o likwidacji profili na tych serwisach wraz z końcem bieżącego tygodnia. Wiadomość wywołała falę komentarzy z pytaniami o przyczyny takiej decyzji i przyszłość Adobe na polskim rynku.

Przedstawiciele Adobe uspokajają wszystkich zaniepokojonych zniknięciem firmy z Polski, jednocześnie namawiając do śledzenia nowości i aktualizacji na ich międzynarodowych, anglojęzycznych profilach. Infolinia oraz dział obsługi klienta pozostają dostępne dla klientów. Jeśli chodzi o przyczyny takiego działania firma nie udziela jasnej, konkretnej odpowiedzi. – Adobe wprowadziło zmiany w strategii na rynku polskim. Obecność firmy w social mediach powinna objąć te zmiany, dlatego postanowiliśmy zachęcić użytkowników do interakcji z nami poprzez korporacyjne profile w social mediach – informują zawile i lakonicznie. Można zatem jedynie wnioskować, że likwidacja kont na serwisach społecznościowych jest spowodowana reorganizacją w dziale PR. Nie wiadomo jeszcze, czy konto Adobe na serwisie Youtube również zostanie usunięte, ale wszystko na to wskazuje, biorąc pod uwagę, że ostatni raz aktualizowane było w grudniu ubiegłego roku.