Agencja Ancymony z najnowszym trendbookiem Zmiana: Jak mądrze reagować, kiedy wszystko się zmienia?
Czy marki boją się zmian? Które procesy przyspieszyła pandemia – od wizerunku i wizji działania po kwestie operacyjne, a nawet techniczne? W najnowszym raporcie specjalnym Zmiana, zainicjowanym przez agencję Ancymony, swoimi doświadczeniami dzielą się liderzy zmian – przedstawiciele marek, które trzymają rękę na pulsie „płynnej rzeczywistości”.

Wśród wielu nowych zmiennych

Nowy język reklamy
Zwinne przesyłki
Emocje, nie tylko promocje
Wszystkie ręce na pokład
Nowa-stara rzeczywistość
Edukacja na słuchawkach
Kształcenie zdalne, do zeszłego roku jedno z rzadziej wybieranych rozwiązań w szkolnictwie wyższym, nagle okazało się pełnoprawnym systemem, który już na stałe zagości w ofertach uczelni.Barbara Małuszyńska, Zastępca Lidera Programu Strategicznego „Kształcenie Zdalne” w TEB Akademia, podkreślając także rolę współpracy międzyzespołowej.
Apetyt na innowacje

Źródło: Agencja Ancymony