Agnieszka Perez-Getka Brand Business Developer w Kantarze

264

Agnieszka Perez-Getka dołączyła do domeny Brand Guidance kierowanej przez Patryka Polkowskiego na stanowisku Brand Business Developer. W zespole będzie zajmować się rozwojem nowego biznesu.

shell brand is the future

Bardzo się cieszę, że Agnieszka dołączyła do Kantar Polska. Jej doświadczenie i perspektywa niewątpliwe wzmocnią nasze strategiczne działania, szczególnie w obszarze badań marki. Agnieszka doskonale rozumie i zna z autopsji potrzeby naszych klientów oparte na kompleksowych usługach badawczych i doradczych, które aktywnie chcemy wzbogacać o elementy pogłębionej analizy z obszarów data i marketing science.

Kamil Michalski, General Manager Kantar Polska

Agnieszka ma długoletnie doświadczenie w projektowaniu i zarządzaniu badaniami konsumenckimi, głównie w sektorze FMCG. Z badaniami związana od ponad 15 lat, zaczynała w SMG/KRC Poland, a następnie przez większość swojej kariery zawodowej pracowała jako Insights Manager w Unilever, PZU i Pepsico.


Źródło: Kantar Polska

shell brand is the future

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej