Agnieszka Szlaska dołącza do agencji Communication Unlimited

Agnieszka Szlaska

Z dniem 1.08.2020 do zespołu agencji Communication Unlimited dołącza Agnieszka Szlaska, manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie marketingu, PR, promocji oraz budowy marek.

Agnieszka Szlaska jest związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. W Communication Unlimited, jako Head of PR odpowiadać będzie za doradztwo komunikacyjne, strategię PR klientów oraz zarządzanie relacjami z mediami. Wcześniej przez 7 lat była Dyrektorem Komunikacji i Promocji w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, gdzie odpowiadała za PR, promocję firmy oraz portfolio produktów OOH i Digital OOH. Przez wiele lat związana z rynkiem prasowym. W latach 2007-2012 była Dyrektorem Promocji i PR Grupy Zwierciadło. Wcześniej przez kilka lat kierowała promocją segmentu pism luksusowych Wydawnictwa Bauer, odpowiadając za miesięcznik „Twój Styl” i „Pani”. W latach 2003-2005 była Dyrektorem Marketingu AWR Wprost tworząc strategię dla „Wprost”, „BusinessWeek”, „Pani” oraz magazynów hobbistycznych. W Wydawnictwie Prasowym Twój Styl pracowała od 1998 r. dla m. in. magazynu „Twój Styl”, „Filipinka”, „Votre Beaute”.

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Talent 200 INSEAD Leadership Development Programme w Fontainebleau we Francji. Od 2016 roku jest członkiem Kapituły Rankingu „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” magazynu BRIEF.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF