Aplikacja BeBadter, czyli mobilna księga skarg i wniosków
Złe usługi i zepsute produkty to zmora niejednego konsumenta. Nierzadko po dokonaniu zakupu myślimy „zostałem oszukany”. Próbujemy składać reklamacje, jednak często zajmuje to dużo czasu. Z myślą o takich sytuacjach powstała aplikacja do oceniania firm i usług, BeBadter. Jej działanie oparte jest głównie o możliwość oceny firm i produktów w sytuacjach kryzysowych.
Aż trudno wyobrazić sobie, że istnieje tak wiele sytuacji, w których nieprawidłowo działająca usługa potrafi wpłynąć na nasze samopoczucie w jednoznacznie negatywny sposób. W akcie sprzeciwu wobec takich niekompetencji firm, stworzona została aplikacja BeBadter.
BeBadter to aplikacja zrzeszająca niezadowolonych klientów. To miejsce, w którym możemy podzielić się swoimi odczuciami wobec nieprofesjonalnych usług lub niekompletnych produktów. Nieważne, czy chodzi o jogurt czy niedziałające światła w drodze do pracy. Za wszystkimi tymi usługami stoją firmy, które – zdaniem autorów aplikacji – powinny wziąć odpowiedzialność za wszelkie niedociągnięcia.
Zaletą BeBadter jest dostępność aplikacji na wszystkie systemy, ale również brak konieczności logowania. Swoje zdanie na dowolny temat można opisać lub pokazać bezpośrednio po wadliwej usłudze. Co istotne, frustracja, którą wylewamy za pośrednictwem aplikacji nie zostaje – jak w przypadku większości tego typu rozwiązań – w próżni. Aplikacja ma zrzeszać niezadowolonych klientów i wywierać realny nacisk na firmy lekceważące konsumentów. BeBadter to swojego rodzaju motywacja do stworzenia ruchu społecznego, którego celem jest egzekwowanie dóbr, które przysługują klientom..
Zaletami aplikacji są intuicyjny interfejs, szybki sposób komunikacji, dostępność na wszystkie oprogramowania oraz uproszczona komunikacja wewnątrz aplikacji. Dodatkowo świadomość podzielenia się swoją sytuacją, z której wyciągnięte zostaną dla konkretnej firmy konsekwencje. Aplikacja BeBadter jest bezpłatna.
::