Artur Roguski na czele działu social media agencji Valkea
Nowy Head of Social Media zarządza działem, nadzoruje wszystkie projekty realizowane w mediach społecznościowych na zlecenie klientów agencji, jak również koordynuje działania z zakresu SM w prowadzonych przez Valkea kampaniach 360.
Rozwijający się dział social media Valkea systematycznie zwiększa swój zespół i zakres kompetencji. Do portfolio agencji dołączają kolejni klienci, dla których firma prowadzi w mediach cyfrowych działania komunikacyjne oraz projekty marketingowe. Valkea zajmuje się obsługą centrów handlowych, klientów z branży modowej, kosmetycznej oraz szeroko pojętego FMCG. Agencja specjalizuje się w stosowaniu unikatowych technologii, również wspieranych sztuczną inteligencją, co daje ogromną przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku.
W 2021 roku Valkea wprowadziła w dziale social media kolejne nowoczesne rozwiązania i zaczęła korzystać m.in. z badań i narzędzi eyetrackingowych. Dzięki nim weryfikuje się to, na co użytkownicy social media zwracają uwagę w poszczególnych kreacjach i jak powinny być rozłożone ich składowe elementy. To sprawia, że każdy projekt może być przygotowywany z pełnym przekonaniem o jego skuteczności.
Bardzo się cieszę, że dołączyłem do zespołu Valkea i będę mógł pracować z ludźmi pełnymi pasji, zaangażowania oraz wiedzy na temat mediów społecznościowych. W obecnej sytuacji serwisy społecznościowe stały się bardzo ważnym lub wręcz jedynym medium, dzięki któremu marki mogą prowadzić swoje działania promocyjne, komunikacyjne i realizować cele sprzedażowe. Jesteśmy gotowi pomagać firmom w tym ciężkim okresie, oferując wysokiej jakości obsługę oraz kreatywne rozwiązania w obrębie social media i nie tylko
Artur Roguski, Head of Social Media agencji Valkea
Artur Roguski, z wykształcenia magister psychologii o specjalizacji media i reklama, jest związany z branżą reklamową i mediami już od 10 lat. Pracował m.in. w Ogilvy Interactive, d*fusion communication, Hucie 19 im. Joachima Fersengelda czy magazynie branżowym Brief. Stworzył zespół social media wspierający gazetę Fakt oraz serwis Fakt24.pl należący do Grupy Onet-RAS. We wrześniu 2020 roku ukazała się debiutancka książka Artura Roguskiego „Zrozumieć social media” wydana przez Onepress. Jest on również autorem bloga Whysosocial.pl poświęconego zagadnieniom mediów społecznościowych i komunikacji w internecie.
Źródło: Valkea