Beata Nanasik na stanowisku Head of Marketing and Customer Sales w Green Electricity

Beata Nanasik

Beata Nanasik objęła nowo utworzone stanowisko Head of Marketing and Customer Sales w Green Electricity, właściciela polskiej marki elektrycznych skuterów, hulajnóg i rowerów wynajmu na minuty blinkee.city.

Beata Nanasik będzie odpowiadać za rozwój marki blinkee.city oraz strategie ekspansji rynkowej w Polsce i w Europie oraz rozwój oferty produktowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze klientów B2B i B2C zdobywane w bankowości, ubezpieczeniach, finansach i mediach w korporacjach takich jak BNP Paribas, Idea Bank, Pekao SA czy Wirtualna Polska. Nadzorowała marketing i komercjalizację usług, w szczególności koncentrując uwagę na rozwoju obszarów digital. Ukończyła studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem.

Od początku kariery zawodowej szczególną moją uwagę przyciągały nowe technologie. Cieszę się, że dziś mogę realizować wizję rozwoju marki, która technologię ma wpisaną w swoje DNA. Wyzwanie jakie stoi przed nami to zmiana sposobu myśenia o transporcie i przemieszczaniu się. Elektromobilność, sharing-economy, system transportu intermodalnego to dziś coś więcej niż moda, to zmiana stylu życia i trend, który staje się codziennością. Wierzę, że realizując założenia biznesowe firmy Blinkee jednocześnie będziemy poprawiać komfort życia i kondycję naszej zielonej planety.

Beata Nanasik

Marka blinkee.city powstała w Polsce w 2017 r. Najpierw elektryczne skutery pojawiły się w Warszawie, później dołączyły do nich elektryczne hulajnogi i rowery. blinkee.city była pierwszą i jest największą siecią wynajmującą skutery elektryczne w Polsce. Wszystkie rozwiązania informatyczne oraz elektroniczne zastosowane w pojazdach Blinkee są w 100% autorstwa założycieli firmy, inżynierów: Marcina Maliszewskiego, Pawła Maliszewskiego i Kamila Klepackiego.Na elektrycznych hulajnogach i skuterach blinkee.city można się poruszać w Polsce oraz w metropoliach zagranicznych w Rumunii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech. Firma posiada ponad 900 000 zarejestrowanych użytkowników.

Tworząc Blinkee, wbrew wielu negatywnym opiniom wierzyliśmy, że mimo zimy
i deszczowych dni Polacy pokochają elektryczne skutery i hulajnogi. I tak się stało. Teraz chcemy iść dalej, rozwijać Blinkee w Polsce i Europie dlatego doprosiliśmy
do naszego zespołu Beatę. Jest ona uzupełnieniem zespołu, który wierzy, że sharing urządzeń mobilnych stanie się standardem i na stałe zagości we wszystkich miastach.

Paweł Maliszewski


Źródło: blinkee.city

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF