Body paint w reklamie Fiata

1 082

Fiat w Ameryce Północnej przygotował nietypową reklamę przygotowaną do dorocznego wydania „ESPN The Magazine’s Body Issue”.

W  reklamie kilkanaście kobiet – modelek, artystek i gimnastyczek – tworzy sylwetkę Fiata 500 Abarth Cabrio.

– Body paint, czyli sztuka malowania ciała, pozwoliła nam wziąć udział w tej wyjątkowej współpracy z międzynarodową firmą sportową, która łączy markę Fiat z entuzjastami sportu i samochodów na całym świecie – mówi Olivier Francois, szef marki Fiat na świecie i dyrektor ds. marketingu Chrysler Group LLC.

 

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej