...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

CHWYTAJ NOWY DŻEM ŁOWICZ W TUBCE! GDZIEKOLWIEK JESTEŚ!

Marka Łowicz rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię promującą nowy dżem Łowicz w tubce. Chwytaj w pracy, w szkole, na grillu, w górach, pod namiotem, a może nad morzem? Nowy dżem Łowicz w tubce sprawdzi się gdziekolwiek jesteś!

Łowicz będący liderem kategorii ukazuje zupełnie nowe oblicze dżemów w rewolucyjnym dla produktu formacie opakowania, który ułatwia spożywanie dżemu w przyjemny sposób wszędzie i zawsze.

W kampanii nie zabraknie niebanalnych, apetycznych połączeń smakowych pokazujących bogatą gamę zastosowań. Będzie ona realizowana na największych platformach social mediowych: TikTok, Instagram, Facebook i YouTube. Dodatkowo pojawimy się na stronach www i podejmiemy współpracę z influencerami, co zapewni szeroki zasięg i zaangażowanie.

Kampania ruszyła 17 czerwca. Odkryj nowe możliwości i CHWYTAJ DŻEM ŁOWICZ, GDZIEKOLWIEK JESTEŚ!

Czas trwania kampanii: od połowy czerwca do połowy sierpnia 2024

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=W8lHqthHGrM

Agencja reklamowa: DDB, DDOB

Dom mediowy: Starcom

Produkcja spotu: Xantus

***

ŁOWICZ to rodzina produktów owocowych i warzywnych: dżemów, konfitur, powideł, żurawin, borówek, syropów owocowych, sosów, produktów pomidorowych oraz gotowych dań warzywno-mięsnych. Marka towarzyszy polskim rodzinom od 1965 roku i jest ceniona za wysoką, sprawdzoną jakość oraz doskonały smak. Łowicz to marka z tradycją, która wciąż się zmienia, wraz z oczekiwaniami konsumentów, ich preferencjami kulinarnymi i estetycznymi, stylem życia, a także ilością czasu, jaką przeznaczają oni na przygotowanie posiłków. Wyróżnia się na rynku swoją polskością, tradycją, niekwestionowaną jakością i przystępną ceną. Badania potwierdzają, że konsumenci mają do Łowicza zaufanie. To lider rynku dżemów i sosów, marka numer dwa w syropach i silny trzeci gracz w kategoriach produktów pomidorowych i daniach gotowych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF