Clear Channel Poland częścią największej globalnej kampanii DOOH – #OurSecondChance

Clear Cahnnel kampania DOOH

Jedna z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce przyłączyła się do inicjatywy organizacji World Out of Home Organization (WOO). Celem akcji #OurSecondChance jest zwrócenie uwagi na to w jaki sposób pandemia COVID-19 zmieniła globalną społeczność. Kampania jest już dostępna na sieci nośników City Digital firmy Clear Channel Poland w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Katowicach. Clear Channel Poland jest Partnerem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Stopniowy powrót do przestrzeni miejskiej skłania do refleksji nad tym, jak okres izolacji wpłynął na nasz styl życia. #OurSecondChance stawia pytania o to, czy ludzkości uda się utrzymać takie wartości, jak poczucie wspólnoty czy troska o środowisko, gdy zagrożenie związane z pandemią minie.

Kampania to efekt współpracy międzynarodowej organizacji zrzeszającej firmy reklamy zewnętrznej World Out of Home Organization i brytyjskiej agencji kreatywnej New Commercial Arts. Akcja jest wspierana przez firmy z sektora OOH na całym świecie, które bezpłatnie udostępniły swoje nośniki. Szacunkowa wartość działań reklamowych to 25 mln dolarów. Kampania będzie promowana w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Afryce, Azji, Australii i Oceanii, co czyni #OurSecond Chance jedną z największych inicjatyw branży w historii. Za produkcję i dystrybucję odpowiada firma Grand Visual.

Clear Channel Poland na rzecz lokalnych społeczności

Hasła promujące kampanie #OurSecondChance będą emitowane na wszystkich nośnikach typu City Digital znajdujących się w ofercie Clear Channel Poland. Sieć obejmuje 5 polskich aglomeracji (Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź i Katowice).

DOOH to niezwykle skuteczne i jakościowe medium umożliwiające dotarcie do dużej grupy odbiorców, a jednocześnie zainteresowanie ich emitowaną treścią. Rozumiemy potencjał tego narzędzia, dlatego korzystając z naszej sieci City Digital, chcemy mówić o rzeczach ważnych i mających wpływ na społeczności lokalne, w których jesteśmy obecni.

Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland

#OurSecondChance to kolejny przykład zaangażowania Clear Channel Poland w akcje związane z obecna sytuacją epidemiologiczną na świecie. Z początkiem marca firma udostępniła swoje nośniki na potrzeby działań informacyjnych Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ). We współpracy z artystą i grafikiem Pawłem Sadajem zainicjowała, także autorską kampanię #ZostajemyWDomu dla Was, emitowaną na citylightach i digitalach miejskich Clear Channel Poland w 8 polskich miastach.


Źródło: informacja prasowa Clear Channel 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF